دوربین گلکسی اس 24 اولترا ارتقا یافته و عرضه می شود

  • توسط: admin


افشاگر صنعت Ice Universe که اطلاعات موثق زیادی در مورد گوشی‌ های هوشمند مختلف ارائه می‌دهد، اطلاعات جدیدی درباره تلفن هوشمند Galaxy S24 Ultra از سامسونگ فاش کرده است. بر اساس گفته‌های این افشاگر:

حالت شب در گوشی Galaxy S24 Ultra بهبود یافته است و به نظر می‌رسد تجربه عکاسی در شرایط نوری ضعیف بهتری را ارائه خواهد داد.
دوربین اصلی این گوشی با رزولوشن 200 مگاپیکسل و ویژگی‌های هوش مصنوعی پیشرفته تجهیز شده است. این دوربین قادر است 12 نوع شی را شناسایی کرده و تصاویر را با بهبود کیفیت بهینه‌سازی کند.

پیش از این گزارش شده بود که نسخه پایه سامسونگ گلکسی اس 24 تنها 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه فلش دریافت می‌کند. سامسونگ گلکسی اس 24 پلاس با 12 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد. نسخه برتر سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا دارای 12 گیگابایت رم و 256، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه خواهد بود.

گلکسی اس 24 اولترا با دوربین ارتقایافته از راه می رسد

پیش بینی می‌شود که ماژول پریسکوپ با زوم اپتیکال 10 برابر یک سنسور تصویر با وضوح 50 مگاپیکسل دریافت کند. علاوه بر این، دوربین اصلی دارای سنسورهایی با رزولوشن 12 و 10 مگاپیکسل خواهد بود. دوربین جلو 12 مگاپیکسلی باقی می‌ماند. سیستم تک تراشه Snapdragon 8 Gen3 کوالکام در اکثر کشورهای جهان و نه تنها در ایالات متحده و چین استفاده خواهد شد. همچنین به سیستم خنک کننده تقریباً دو برابر شده، رم DDR5X، شارژ 25 واتی و باتری 5000 میلی آمپرساعتی اشاره شده است.

Ice Universe اولین کسی بود که به طور دقیق در مورد روند جدید تلفن‌های هوشمند با صفحه نمایش آبشاری، در مورد ناچ آیفون X، در مورد طراحی جدید آیفون 14 با بریدگی جزیره دینامیک و در مورد سنسورهای تصویر 200 مگاپیکسلی مختلف صحبت کرد. بنابراین انتظار داریم اطلاعات لو رفته بیشتر آنها به حقیقت تبدیل شود و بعید است با شایعه رو به رو باشیم.

سامسونگ در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های متنوع و باکیفیتی همراه سازد تا بتواند محبوبیت خود را حفظ کند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
برنامه های موبایل
ویژگی های اپلیکیشن ویکیسا + لینک دانلود
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
  • -
  • 63 بازدید
موبایل
مشخصات اصلی دوربین سونی Xperia 1 VI لو رفت
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
  • -
  • 107 بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید