دانلود بازی موبایلی Metal Ranger

  • توسط: admin


اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های اکشن – شوتر موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Metal Ranger همراه ویجیاتو باشید.

امروزه دیگر بازی‌های شوتر نمادی برای دنیای بازی‌های ویدئویی‌اند. در واقع این سبک از بازی‌ها روی اکثر پلتفرم‌ها به عنوان محبوب‌ترین ژانر بازی‌های ویدئویی شناخته می‌شوند و طرفداران بی‌شماری دارند. خوشبختانه روی پلتفرم موبایل نیز این سبک از بازی‌ها عملکرد خوبی از خودشان نشان داده‌اند و ما در طول یک دهه اخیر، بازی‌های شوتر فوق‌العاده‌ای روی این پلتفرم داشته‌ایم. عملکرد این بازی‌ها به تدریج باعث شد تا استودیوهای کوچک‌تر نیز به فکر ساخت بازی‌های شوتر موبایلی باشند. بازی‌های مستقلی که خلاقیت در آن‌ها حرف اول را می‌زد و اگر شما نیز طرفدار این سبک از بازی‌های موبایلی هستید، با بررسی Metal Ranger همراه ما باشید.

این بازی دست‌پخت بازی‌ساز مستقلی به نام Albert Zig است. یک بازی‌ساز کمترشناخته‌شده موبایلی که کارش را در سال ۲۰۱۷ شروع کرد و Metal Ranger سومین تجربه حرفه‌ای این بازی‌ساز در ساخت عناوین موبایلی است. Albert Zig تا پیش از این بازی، موفق شده بود تا با ساخت بازی Metal Brother خودش را در میان توسعه‌دهندگان کوچک موبایلی نشان داد و حالا با تجربه به مراتب بهتری نسبت به این بازی، به سراغ Metal Ranger رفته که روی کاغذ، حرف برای گفتن دارد.

بازی موبایلی Metal Ranger در سال ۲۰۲۴ برای پلتفرم موبایل عرضه شد و یکی از جدیدترین عناوین شوتر این پلتفرم است. Albert Zig برای ساخت و توسعه این بازی از موتور بازی‌سازی یونیتی استفاده کرده و همین موضوع باعث شده تا دست‌پخت این بازی‌ساز مستقل، در کمال سادگی دوست داشتنی باشد. Metal Ranger یک بازی اکشن – شوتر دوست داشتنی است که نقاط قوت بسیاری دارد و همین موضوع ما را نسبت به آینده این بازی امیدوار می‌کند.

این بازی موبایلی ادای احترامی به عناوین شوتر کلاسیکی است دهه ۹۰ میلادی منتشر شدند و این موضوع را می‌توان در بخش داستانی و گیم‌پلی این بازی به خوبی مشاهده کرد. داستان این بازی درباره تهاجم فضایی‌هاست. اما این فضایی‌ها مانند سایر فضایی‌هایی که در دیگر بازی‌ها دیده‌ایم، نیستند. آن‌ها گونه‌ای مهاجم‌اند که با گاز گردن طعمه‌هایشان آن‌ها را آلوده به ویروسی خظرناک می‌کند. ویروسی که طمعه‌ها را تبدیل به موجودات ترسناکی چون زامبی و یا عنکبوت‌های غول پیکری می‌کند. حال شما باید به عنوان یکی از سرباز‌هایی بازی کنید که باید جلوی این فضایی‌ها را بگیرد.

گیم‌پلی بازی موبایلی مشابه عناوین کلاسیکی است که پیش‌تر در بازی‌هایی چون هیلو دیده بودیم. سازنده این بازی برای ساخت و توسعه عنوان موبایلی‌اش، از بازی‌های بزرگی چون هیلو و حتی سری نوا روی پلتفرم موبایل الهام گرفته. ما با یک بازی ۲ بعدی شوتر رو به رو هستیم که در کمال سادگی، زیبا و سرگرم‌کننده است. مکانیزم‌های این بازی طراحی بسیار خوبی دارند و همه‌چیز تا حد بسیار زیادی دست به دست هم داده تا تجربه این بازی روی موبایل هیجان‌انگیز باشد.

بازی Metal Ranger یک عنوان کاملا آفلاین موبایلی است

نقطه قابل توجه درباره این بازی دوست داشتنی این است که شما می‌توانید Metal Ranger را به صورت ۲ نفره نیز تجربه کنید. البته برای استفاده از این بخش، شما نیازی به دسترسی به اینترنت نخواهید داشت و همه‌چیز به صورت لوکال و با استفاده از هات‌اسپات گوشی‌تان صورت می‌گیرد. همچنین با کشتن هیولاها شما در دنیای این بازی امتیاز کسب می‌کنید و با استفاده از این امتیاز‌ها، می‌توانید سلاح‌های جدید بخرید و یا سلاح‌های قدیمی‌تان را ارتقا دهید.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید