حماسه خرید: پیش‌فروش بازی Marathon از استودیوی بانجی!

  • توسط: admin


اولین جزئیات درباره پیش‌خریدهای احتمالی بازی شوتر اکسترکشن آینده بانجی به نام Marathon، اخیرا کشف شده است. طبق گفته داده‌کاوان، پیش‌خرید ماراتون ممکن است در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۵ آغاز شود.

Bungie اخیرا یک به‌روزرسانی برای Destiny 2 منتشر کرده و بازیکنان بلافاصله شروع به داده‌کاوی فایل‌های این به‌روزرسانی کردند. در میان این اطلاعات (که اولین بار توسط The Game Post گزارش شد) یک رشته متن وجود دارد که می‌گوید «v820.offers.entitlements.d2.marathon.preorder».

شروع این رشته، v820، باعث ادعای وجود پیش‌خرید شده است. بانجی از شماره نسخه‌ها برای اکسپنشن‌های Destiny 2 استفاده می‌کند. v810 نمایانگر قسمت فعلی Revenant است، v820 به قسمت بعدی، Heresy، اشاره دارد. این قسمت قرار است در ۴ فوریه ۲۰۲۵ (۱۶ بهمن) منتشر شود.

شایان ذکر است که هنوز هیچ چیزی درباره تاریخ احتمالی انتشار Marathon توسط بانجی اعلام نشده است. آخرین اخبار درباره بازی در ماه سپتامبر منتشر شد که ادعا شد Bungie قصد دارد در آینده رویداد بعدی بزرگ بازی را برگزار کند. طبق این ادعاها، «افشای مهم بعدی» قرار است تا بهار سال آینده اتفاق بیفتد.

آخرین اطلاعات نشان می‌دهد که بانجی هنوز برای انتشار Marathon در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی کرده است. این بازی در طول پروسه ساخت خود تغییرات متعددی را تجربه کرده که از جهت‌گیری توسعه تا مدیریت در بالاترین سطح را شامل می‌شود. حتی نگرانی‌هایی در داخل استودیو وجود دارد که ممکن است به مهلت انتشار فعلی خود نرسد.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید