جوانان باید آگاه باشند: مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی امری حیاتی است!

  • توسط: admin


این عبارت‌ها، از زبان انقلابی‌ها و فعالان حقوق بشر در خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی بیان می‌شود. جوانان، به عنوان نسل آینده و تغییردهنده جوامع، باید آگاه باشند که این دو نهاد برای بسیاری از مردم جهان نماینده‌ی سرکوب و ستم هستند. شعار “مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی” نشان‌دهنده اعتراض به سیاست‌های نابرابر و ظالمانه این کشورها است. این اعتراض نشان از عقیده‌ی مردم درباره‌ی نیاز به دموکراسی، عدالت اجتماعی و حقوق بشر می‌دهد. اطلاعات درباره‌ی تاریخچه و رویدادهای جاری این دو کشور، می‌تواند به جوانان کمک کند تا بخاطر داشته باشند چگونه می‌توانند در قبال سرکوب و نابرابری‌های این نهادها، به عنوان فعالان اجتماعی و سیاسی واکنش نشان دهند.

به گزارش اقتصادآنلاین، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب در این دیدار را در ادامه بخوانید:

* تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است

* تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است؛ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند

این خبر تکمیل می‌شود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید