جهان های جدید با نام مستعار Destiny 2: Codename Frontiers unveiled

  • توسط: admin


بانجبی یک نقشه راه جدید به نام «Codename Frontiers» منتشر کرده که یک طرح اکسپنشن بلندپروازانه برای Destiny 2 است.

این نقشه در دهمین سالگرد بازی Destiny که اولین بار در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و با استقبال بسیار مثبتی روبرو شد، عملی خواهد شد. در خرداد ماه، بانجی The Final Shape را برای Destiny 2 منتشر کرد، اما اکنون مشخص شده که هرگز قرار نبوده پایان بازی باشد.

Bungie فاش کرده که در تابستان ۲۰۲۵، «Codename Apollo» در دستینی ۲ منتشر خواهد شد. در زمستان Codename Behemoth، یکی دیگر از اکسپنشن‌ها از راه خواهد رسید. بغیر از این اکسپنشن‌ها، بازیکنان سالیانه چهار آپدیت اصلی را به صورت رایگان در Destiny 2 دریافت خواهند کرد.

هر اکسپنشن تحت پرچم Codename Frontiers دارای دو بتل پس است و خود نقشه راه تا بهار سال ۲۰۲۶ ادامه دارد. هر فصل (Apollo و Behemoth) شامل داستان‌های جدید، مکان‌ها، ماموریت‌ها، تجهیزات، رِیدها و غیره خواهند بود.

تایسون گرین، کارگردان بازی Destiny 2، در مورد برنامه‌های جدید گفت:

تشخیص دادیم که [بازی] خیلی انعطاف ناپذیر شده است. اکسپنشن‌ها خیلی فرمولیک به نظر می‌رسند و خیلی سریع و با ارزش تکرار کم، به پایان می‌رسند. فصل‌ها و اپیزودها بزرگ‌تر می‌شوند، اما همچنان احساس می‌کنید که در حال انجام مراحل [تکراری] هستید. ما معتقدیم زمان تغییر و تکامل Destiny فرا رسیده و جامعه بازیکنان می‌خواهند این بازی رشد کند و نوآوری داشته باشد. برای انجام این کار، باید شروع به شکستن برخی از قالب‌ها کنیم.

تیم Bungie همچنین در حال کار روی مکانیک‌های قابلیت دسترسی در Destiny 2 است که باعث می‌شود افراد تازه‌واردی که ممکن است به دلیل پیچیدگی‌های بازی از آن دلسرد شوند، اکنون احساس بهتری داشته باشند. همه چیز با Codename Apollo آغاز خواهد شد که به عنوان «یک ماجراجویی شخصیت‌محور غیرخطی» معرفی شده است.

این یک حرکت جسورانه توسط Bungie است و در ظاهر جذاب به نظر می‌رسد. باید منتظر آینده باشیم و ببینیم که در زمان عرضه، چطور عمل خواهد کرد. چندی پیش شایعه شد که بازی موبایل Destiny به زودی معرفی می‌شود.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید