جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با آسمان روز می‌کنند

  • توسط: admin


انفجار در پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی یک حادثه ناگوار بود که شواهد نشان می‌دهد آن زمان بیشتر در راه است. این حادثه زنجیره‌ای از واکنش‌ها و اتفاقات ناخواسته را ایجاد کرد و باعث آسیب‌ها و خسارات جدی در پایگاه هوایی شده است. تصاویر و فیلم‌های منتشر شده نشان می‌دهد که انفجار باعث ایجاد طوفان انجمادی انداخته که محوطه پایگاه را فرا گرفته است. این حادثه باعث تلاش‌های اضطراری برای خنثی‌سازی باز تعریف شده و تا پایانی بسیار اوج یافته است. این حادثه باعث ایجاد شوک و وحشت در بین اهالی منطقه شده است و این حادثه نشان می‌دهد که بحران و انزجار مردم از رژیم صهیونیستی بیش از پیش است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رسانه های صهیونیستی امروز چهارشنبه اعلام کردند که پایگاه هوایی راهبردی میرون رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی شاهد وقوع انفجار بوده است.

این پایگاه رژیم صهیونیستی پیش از این هدف حملات موشکی و پهپادی حزب الله لبنان قرار گرفته بود.

پایگاه میرون با دارا بودن شمار زیادی از نیروهای زبده ارتش رژیم صهیونیستی، مرکز کنترل و مدیریت عملیات های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در ناحیه لبنان، سوریه، قبرس و منطقه شمالی بخش شرق دریای مدیترانه است و مرکز اصلی عملیات ارسال پارازیت در این مناطق به شمار می رود.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید