جریمه‌ی یک میلیارد تومانی برای عشق آغازین

  • توسط: admin


جریمه یک میلیاردی برای سرخابی‌ها عنوانی است که به موضوع تنبیه و مجازات افرادی که جرم خلاف قانونی ارتکاب می‌کنند، می‌پردازد. سرقت یکی از جرایمی است که برای جامعه زیان‌آور است و افراد باید برای این اقدامات تخلفی به مجازات دست پیدا کنند.

در این متن، به بررسی مجازات یک میلیاردی برای سرقت‌ها پرداخته می‌شود. این مبلغ عظیم به عنوان جریمه برای این اعمال تعیین شده است و هدف از آن جلوگیری از انجام این اعمال خلاف قانون است. این نوع جریمه‌ها به افراد پیامی می‌دهد که اعمال خلاف قانونی باعث تحمیل هزینه‌های بالایی برای آن‌ها خواهد شد و به عنوان یک فاکتور بازدارنده برای انجام این اقدامات مخالف قرار می‌گیرد.

به طور کلی، جریمه یک میلیاردی برای سرقت‌ها نشان از جدیت و حساسیت مردم و قوانین در مقابل این نوع جرم است و برای جامعه اهمیت زیادی دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،کمیته انضباطی فدراسیون با بررسی دقیق گزارش مقامات رسمی مسابقه تیم های استقلال و پرسپولیس و تطبیق موضوع با مقررات انضباطی و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده آرا مربوطه را به شرح ذیل اعلام می کند:
باشگاه استقلال تهران
به دلیل پرتاب اشیا به داخل زمین مسابقه و استقاده از الفاظ توهین آمیز توسط تماشاگران منتسب،وفق و مستند ماده ۸۶،به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت تماشاگران از حضور در جایگاه های شماره ۱۵ و ۱۶ استادیوم آزادی در بازی رفت و برگشت فصل آینده لیگ برتر مقابل پرسپولیس محکوم می شود.
باشگاه پرسپولیس
به دلیل پرتاب اشیا به داخل زمین مسابقه و استقاده از الفاظ توهین آمیز توسط تماشاگران منتسب،وفق و مستند ماده ۸۶،مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت تماشاگران از حضور در جایگاه های شماره ۲۲ و ۲۳ استادیوم آزادی در بازی رفت و برگشت فصل آینده لیگ برتر مقابل استقلال محکوم می شود.
آرا صادره قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید