جذاب‌ترین انیمیشنِ سریالی Twilight با الهام از داستان Midnight Sun ، به زودی بر روی نتفلیکس به نمایش در خواهد آمد!

  • توسط: admin


نتفلیکس یک مجموعه انیمیشنی از Twilight را معرفی کرده که داستان‌های رویداد Midnight Sun را پوشش می‌دهد.

این پلتفرم به تازگی تایید کرده که کار روی اقتباسی از کتاب مذکور آغاز شده است. هنوز جزئیاتی در مورد اینکه این سریال چگونه وقایع این رویداد را به تصویر می‌کشد فاش نشده، اما حداقل می‌دانیم که رمان اصلی Twilight را از نگاه ادوارد کالن، خون آشام محبوب سری دنبال می‌کند.

طبق اخبار منتشر شده، Meyer تهیه کننده اجرایی این پروژه خواهد بود. شریک زندگی او، مگان هیبت نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. ویک گادفری و مارتی بوون از تمپل هیل انترتینمنت و همچنین اریک فیگ و سامی کیم فالوی از پیکچراستارت نیز علاوه بر Tell Me Lies و The Walking Dead: World Beyond در این پروژه حضور خواهند داشت.

اولین بار در آوریل ۲۰۲۳ شایعاتی در رابطه با سریال احتمالی جدیدی از Twilight مطلع شدیم. زمانی که هالیوود ریپورتر این خبر را به اشتراک گذاشت که Lionsgate اعلام کرده بود که علاقه‌مند به یک سریال جدید در ژانر عاشقانه و فانتزی است.

این سری محبوب در اواسط سال دهه اول قرن بیست و یکم توسط Meyer نوشته و پخش شد و خیلی زود به یکی از محبوب‌ترین آثار آن زمان تبدیل گشت. تا به امروز آثار بسیاری از جهان این سری منتشر شده که از میان آن‌ها می‌توان به دو قسمت Breaking Dawn اشاره کرد.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید