جدیدترین خودروی ژاپنی به بازار ایران وارد شد! همراه با عکس جذاب!

  • توسط: admin


امروزه خودروهای ژاپنی به علت کیفیت بالا، طراحی زیبا و فناوری های پیشرفته، جزء محبوبترین انتخاب ها در بازار ایران محسوب می‌شوند. یکی از خودروهای جدیدی که به تازگی وارد بازار ایران شده و توانسته توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند، یک خودرو ژاپنی است. این خودرو با طراحی خلاقانه، امکانات پیشرفته و راندمان بالا، گزینه‌ای عالی برای افرادی است که به دنبال خرید خودروی با کیفیت و مدرن هستند. با وجود همه ویژگی‌های منحصر به فرد این خودرو، قیمت مناسبی نیز دارد که بازار ایران را برای آنجا ترغیب می‌کند. عکس این خودرو را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

به گزارش اقتصادآنلاین ، گزارش‌ها حاکی از آن است که نیسان ترا راهی بازار خودرو کشور شده‌است. این خودرو یک شاسی بلند دو دیفرانسیل میان سایز است؛ قرار بر این است، نیسان ترا (ژنگژو/نیسان پالادین) با شاسی مستقل دو دیفرانسیل مونتاژ شود. این خودرو در کارخانه مشترک دانگ فنگ و نیسان در چین تولید می‌شود.
نسخه فعلی آن در سال ۲۰۲۲ معرفی شده‌است.
ابعاد۴۸۸۲× ۱۸۵۰× ۱۸۷۵ و.فاصله دو محور ۲۸۵۰ م م ، وزن ۲۰۲۵ کیلوگرم و وزن ناخالص آن ۲۵۰۱ کیلوگرم و ۵ صندلی با رینگ ۱۸ اینچ
فنیموتور ۴ سیلندر ۱۹۹۷ سی سی توربو MIVEC میتسوبیشی ۱۶۸ کیلووات ۳۶۰ نیوتن متر + جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته ZF و حالت های مختلف رانندگی شامل حالت های نرمال، اسپرت، برفی، ماسه ای، گل و لای، اکو، خودکار و دستی است.
امکاناتصندلی جلو برقی ۸ حالته ، تهویه مطبوع اتوماتیک دو قسمتی، ترمز اضطراری (HBA)، سیستم ضد واژگونی (RMI)، دستیار حرکت در سربالایی (HSA)، نمایشگر هشدار آسیب دیدگی لاستیک (HAZ)، ترمز و توقف هوشمند (AVH)کنترل سرعت هنگام پارک (CDP)، کشش موتور (EDC) ، کروز کنترل، ۴ رادار عقب،

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید