جدیدترین خدمات متا با قطعی مشکلات رسیدگی شد

  • توسط: admin


سرویس‌های متا به وسیله انسان‌ها ارائه می‌شود که به آنها کمک می‌کند تا مشکلات شخصی و حرفه‌ای خود را حل کنند. این سرویس‌ها شامل مشاوره‌های روانشناختی، مشاوره‌های حقوقی و مالی، مشاوره‌های حرفه‌ای و آموزشی و … است. سرویس‌های متا از دیدگاه انسانی بسیار حیاتی هستند زیرا به افراد کمک می‌کنند تا بهترین تصمیمات برای زندگی‌شان بگیرند و با مشکلات روبرو شوند. این سرویس‌ها توسط افراد با تخصص و تجربه در زمینه‌های مختلف ارائه می‌شوند تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارایه دهند. در نتیجه، سرویس‌های متا می‌توانند بهبود زندگی افراد را تضمین کنند و آنها را در رسیدن به اهداف و آرامش کمک کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهربه نقل از سی ان بی سی، سرویس‌های اینستاگرام، فیس بوک و تردز حدود ساعت ۱۰ صبح به وقت آمریکا مختل و حدود ساعت ۱۲ دوباره برقرار شدند.
کاربران نقاط مختلف جهان نیز در دسترسی به سرویس‌های مذکور دچار مشکل شده بودند و انبوهی از گزارش‌های قطعی اینستاگرام و فیس بوک در وب سایت داون دتکتور ثبت شده بود.
این در حالی بود که فید یا صفحه اصلی اپ اینستاگرام برای کاربران رفرش نمی‌شد و برخی دیگر حتی نمی‌توانستند به اپ دسترسی یابند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید