جادوی موسیقی مدیتیشن برای جذب ثروت در آرامش خوابیدن

  • توسط: admin


در مورد قدرت مدیتیشن بحث‌ها و صحبت‌های زیادی وجود دارد. مردم می‌گویند مدیتیشن می‌تواند به شما کمک کند آرامش درونی را پیدا کنید. برخی می‌گویند توجه و تمرکز را افزایش می‌دهد و حتی به درمان بیماری‌های جسمی کمک می‌کند. اما آیا می‌دانید که مدیتیشن می‌تواند ثروت را نیز به سمت زندگی شما بکشاند؟ در این مقاله از مجله اُکالا می‌خواهیم به مدیتیشن جذب ثروت بپردازیم. با ما همراه باشید.

تکنیک‌های مدیتیشن جذب ثروت

وقتی از مدیتیشن جذب ثروت حرف می‌زنیم، منظورمان این نیست که اگر مدیتیشن را شروع کنید، یک شبه میلیونر خواهید شد. بلکه، مدیتیشن می‌تواند به شما کمک کند تا ذهنیت شما درباره پول تغییرات مثبتی داشته باشد.

در این شرایط، ثروتی که اکنون دارید را بهتر می‌بینید، خوشحال‌تر و راضی‌تر هستید و برای کسب ثروت بیشتر نیز با آرامش بیشتری قدم برداشته و موفق‌تر خواهید بود.

در اینجا روش‌های مدیتیشن برای جذب ثروت را می‌نویسیم. می‌توانید از این تکنیک‌ها هر شب قبل از خواب، در آرامش و فراغت استفاده کنید.

بر فراوانی تمرکز کنید، نه کمبود.

چند بار این جمله را شنیده‌اید که “ثروت من برای فلان کار کافی نیست؟” شاید خودتان هم گفته باشید. اما اگر این تفکر مانع از دستیابی شما به ثروت شود چه؟

وقتی روی کمبود تمرکز می‌کنید، ذهن خود را آموزش می‌دهید تا به هر کجا که نگاه می‌کنید کمبود را ببیند. اما وقتی روی فراوانی تمرکز می‌کنید، ذهن خود را برای دیدن فرصت‌ها و پتانسیل‌ها آموزش می‌دهید و این یک طرز فکر اقتصادی درست است که به ثروت می‌انجامد.

تمرکز بر فراوانی، ذهن شما را به روی امکانات جدیدی باز می‌کند. شما خلاق و مدبر می‌شوید. این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کند راه‌هایی را بیابید که چیزهایی را که قبلاً هرگز فکرش را نمی‌کردید، انجام دهید. با اعتماد به نفس و خوش بین می‌شوید و مانند آهنربا موفقیت را به خود جذب می‌کنید.

بنابراین، اگر می‌خواهید ثروت واقعی را به زندگی خود بیاورید، با مراقبه در مورد فراوانی شروع کنید، نه کمبود.

بیشتر بخوانید: مدیتیشن صبحگاهی با موزیک

ترس از موفقیت یا شکست را از بین ببرید.

آیا اجازه می‌دهید ترس‌هایتان شما را از دستیابی به ثروت و موفقیت باز دارد؟ آیا از شکست خوردن می‌ترسید، بنابراین حتی تلاش نمی‌کنید؟ یا از موفقیت می‌ترسید و در نهایت تلاش‌های خود را خراب می‌کنید؟ در هر صورت، ترس می‌تواند شما را از دستیابی به پتانسیل کامل خود باز دارد.

مدیتیشن می‌تواند با آموزش تمرکز بر لحظه حال به از بین بردن ترس کمک کند. وقتی نگران آینده نیستید یا به گذشته فکر نمی‌کنید، آزاد هستید که در زمان حال زندگی کنید. شما آزادید که با اطمینان اهداف خود را دنبال کنید.

اما این بدان معنا نیست که دیگر هرگز ترس را تجربه نخواهید کرد. در عوض، هنگام بروز اضطراب، بهتر می‌توانید آن را کنترل کنید. علاوه بر این، زمانی که از شکست یا موفقیت نترسید احتمال ریسک بیشتری دارید و از این طریق ثروت و موفقیت ایجاد می‌کنید.

مقاومت خود را بشکنید.

شاید برای ماه‌ها تلاش کرده‌اید که پول بیشتری به دست بیاورید، اما موفق نشده‌اید. یا شاید شما ایده کسب‌وکار عالی را دارید، اما خیلی می‌ترسید که اقدام کنید. این مقاومت شما را از دستیابی به موفقیت مالی و ثروت مورد نظر باز می‌دارد.

اما آیا می‌دانید که می‌توانید این مقاومت را از طریق مدیتیشن بشکنید و خود را رها کنید؟

مدیتیشن به آرام کردن ذهن کمک می‌کند و به شما امکان می‌دهد با خودِ برترِ درون خود ارتباط برقرار کنید. هنگامی که با خود برتر درون خود ارتباط برقرار کردید، راهنمایی‌های خوبی دریافت خواهید کرد و می‌دانید که در سفر خود به سمت ثروت چه قدم‌هایی را باید بردارید. اجازه دهید مدیتیشن راهی برای ورود ثروت به زندگی شما ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: ۶ تکنیک مدیتیشن موثر برای کاهش استرس و اضطراب

یک برنامه مدیتیشن جذب ثروت قبل از خواب

در ادامه برای شما یک برنامه مدیتیشن کوتاه برای تجلی پول قبل از خواب نوشته‌ایم:

بعد از اینکه از امور روزانه و خانه و خانواده، فارغ شدید، یک مکان راحت برای نشستن یا دراز کشیدن پیدا کنید.چشمان خود را ببندید و نفس عمیق بکشید.همان‌طور که پلک‌های شما بسته است، مردمک چشم خود را به سمت پیشانی خود یعنی محل چاکرای سوم ببرید. اگر چشم شما خسته شد آن را رها کنید و با دست آرام دو طرف پیشانی خود را لمس کنید.چاکرای چشم سوم در مرکز پیشانی، مرکز مهمی است که به شما کمک می‌کند آنچه را که تجسم می‌کنید در زندگی خود بیابید.خود را با مقدار پولی که می‌خواهید تجسم کنید.جملات تاکیدی مانند “من فراوان هستم” یا “پول به راحتی و بدون زحمت به سمت من سرازیر می‌شود” را بگویید.باور کردن این جملات بسیار مهم‌تر از گفتنشان است. در واقع باید تجسم خود و گفته‌های خود را باور کنید تا در شما موثر باشد.این مدیتیشن را از ۳ تا ۱۱ دقیقه ادامه دهید.به نفس عمیق خود ادامه دهید و ۵ تا ۱۰ دقیقه استراحت کنید.اجازه دهید که با همان افکار به خواب بروید.

برای این مدیتیشن می‌توانید از موسیقی زیر استفاده کنید:

https://blog.okala.com/wp-content/uploads/2024/10/4_5794188315716490667.mp3

از همین امروز مدیتیشن جذب ثروت را که در مجله سبک زندگی اُکالا خواندید، شروع کنید تا از فرصت‌های کسب ثروت و فراوانی استفاده کنید.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید