جادوی سفید بر روی کشور: آغازی جدید با آمدن برف و سرما

  • توسط: admin


به گزارش آدرینبه نقل از مهر، صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از کاهش محسوس دما و بارش باران در نوار شمالی کشور خبر داد و گفت: امروز (شنبه، ۲۸ مهر) در شمال و شرق آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، کردستان و ارتفاعات استان‌های البرز و تهران، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید، گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از روز فردا (یکشنبه ،۲۹ مهر) تا روز سه‌شنبه یکم آبان، تشدید بارش در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل پیش‌بینی می‌شود. همچنین روزهای دوشنبه (۳۰ مهر) و سه‌شنبه (یکم آبان) در شمال غرب و ارتفاعات مرکزی البرز و شمال شرق بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان گفت: از فردا تا روز سه‌شنبه کاهش محسوس دما در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور رخ می‌دهد و بارش برف در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

وی‌در پایان گفت: آسمان تهران امروز، صاف تا قسمتی ابری، به تدریج نیمه ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد، گاهی ورزش باد شدید با احتمال بارش پراکنده با بیشترین و کمترین دمای ۲۷ و ۱۸ درجه سانتیگراد و فردا کمی ابری تا نیمه ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با بیشترین و کمترین دمای ۲۵ و ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید