جادوی زندگی با دیزاین خانه‌ای اما مبل سفید: انتخابی که هیچگاه از مد نمی‌رود

  • توسط: admin


استفاده از مبلمان سفید یکی از جذاب‌ترین روش‌ها برای جلوه بخشیدن به سبک دکوراسیون مدرن است که فضای خانه شما را به مکانی بسیار شیک و آرامش بخش تبدیل می‌کند. در این مقاله از مجله اکالا می‌توانید با ایده‌های دیزاین خانه با مبل سفید آشنا شوید.

چگونه با مبل سفید دکوراسیون خانه را متحول کنیم؟

رنگ سفید یکی از شیک‌ترین رنگ‌هایی است که استفاده از آن در دکوراسیون داخلی، موجب القای احساس آرامش و تمیزی در خانه می‌شود. این رنگ با همه رنگ‌های دیگر همخوانی دارد و استفاده از آن موجب برجسته شدن سایر رنگ‌ها در دکوراسیون می‌شود.

جالب است بدانید که در دکوراسیون داخلی سبک مدرن، مبلمان سفید یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین رنگ‌های مبلمان است که می‌توانید به راحتی آن را با سایر رنگ‌های دیگر ست کنید.

نکته مهمی که باید در مورد استفاده از این رنگ مبلمان بدانید، این است که باید در کنار آن از رنگ‌های دیگر نیز در دکوراسیون استفاده کنید تا دکوراسیون منزل شما بی‌روح به نظر نرسد. استفاده از کوسن‌های رنگی و همچنین به کار بردن انواع لوازم رنگی در کنار مبلمان سفید، یک روش ساده برای جلوه بخشیدن به دکوراسیون است.

۱- دکوراسیون مونوکروم با مبلمان سفید

اگر به سبک مونوکروم در طراحی دکوراسیون منزل علاقه دارید، رنگ سفید یکی از بهترین انتخاب‌ها است. در این نوع دکوراسیون باید از رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی در دکوراسیون استفاده کنید و در کنار آن از رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و رنگ چوب استفاده کنید تا گرمای فضا بیشتر شود.

در ادامه می‌توانید جذاب‌ترین مدل‌های مبل سفید مدرن در دکوراسیون مونوکروم را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: مدل‌های ترند میز کنسول‌های فلزی ۱۴۰۳

بیشتر بخوانید: مدل‌های جاکفشی چوبی مدرن

بیشتر بخوانید: آینه کنسول‌های چوبی مینیمال و ساده

۲- ایده دیزاین خانه با مبلمان سفید و سیاه

یکی دیگر از ایده‌های دیزاین خانه با مبل سفید ترکیب کردن این رنگ با رنگ مشکی یا رنگ‌های خیلی تیره است است. در این روش باید در کنار مبلمان سفید، از لوازم مشکی استفاده کنید.

این سبک دکوراسیون تنها با سبک مدرن سازگاری دارد و برای تکمیل آن می‌توانید از پرده، فرش، کوسن، لوازم دکوری و حتی گلدان و اکسسوری‌های مشکی در کنار مبلمان سفید استفاده کنید.

۳- مبل سفید با دکوراسیون رنگی

جذاب‌ترین ایده دکوراسیون خانه با مبلمان سفید استفاده از لوازم و اکسسوری‌های رنگی است. در این سبک دکوراسیون می‌توانید در کنار مبلمان سفید از کوسن‌های رنگی و همچنین فرش و لوازمی با رنگ‌های دیگر استفاده می‌کنید. در این روش می‌توانید از یک یا چند رنگ به عنوان رنگ مکمل در کنار مبلمان سفید استفاده کنید.

۴- مبلمان سفید طلایی سلطنتی

شاید مبل سفید بیشتر در دکوراسیون سبک مدرن کارایی داشته باشد، اما علاقه‌مندان به سبک کلاسیک و سلطنتی نیز می‌توانند از مبلمان سفید طلایی سلطنتی در دکوراسیون منزل خود استفاده کنند.

مبلمان سفید با دسته‌‌های طلایی رنگ یکی از شیک ترین انواع مبلمان برای دکوراسیون‌های کلاسیک است که موجب بیشتر دیده شدن اکسسوری‌های کلاسیک و جلوه بخشیدن به فضای خانه می‌شود.

در این مقاله از مجله سبک زندگی آدرینجذاب‌ترین ایده‌های دیزاین خانه با مبل سفید را مشاهده کردیم. می‌توانید با ایده گرفتن از مدل‌هایی که در این مقاله مشاهده کردید، زیباترین دکوراسیون را با مبلمان سفید برای منزل خودتان طراحی کنید.

من مژده شرف عاشوری هستم. سالهاست که به صورت تخصصی در مورد موضوعات مختلف می‌نویسم و ترجمه میکنم. از بازی با کلمات و خلق محتوای تازه لذت میبرم و دوست دارم دنیای اطرافم رو بیشتر از چیزی که میبینم، کشف کنم…

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید