تغییرات نهایی گوگل: همه چیز آماده است!

  • توسط: admin


تغییرات اصلاحی و به روز شده در الگوریتم‌های جستجوی گوگل به نقل از منابع معتبر شرکت، جهت بهبود دقت و کیفیت نتایج جستجو و ارتقاء تجربه کاربری اعلام شد. این تغییرات احتمالاً بر ترتیب و اولویت نمایش صفحات و وب‌سایت‌ها در نتایج جستجو تأثیر می‌گذارد. هدف این تغییرات، ارائه نتایج دقیق تر و مرتبط تر با کلمات کلیدی جستجو شده توسط کاربران است. بنابراین، وب‌سایت‌ها و صفحاتی که محتوای مرتبط، کیفیت بالا و ساختار بهینه‌ای دارند، احتمالاً بهتر در نتایج گوگل رتبه بالاتری کسب خواهند کرد. بنابراین، بهینه‌سازی و به‌روزرسانی محتوا و ساختار وب‌سایت برای تطبیق با این تغییرات می‌تواند برای بهبود رتبه‌بندی وب‌سایت و جلب ترافیک آن، بسیار موثر باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه‌ی اروپا (DMA) این هفته اجرا می‌شود و گوگل قرار است نحوه‌ی عملکرد موتور جست‌وجوی خود را تا حدی تغییر دهد.
براساس گزارش زومیت، غول آمریکایی در اطلاعیه‌ای گفت که اجرای تغییرات متعدد را برای پایبندی به مقررات جدید قبول کرده‌ است. این تغییرات به قیمت حذف برخی از ویژگی‌های مفید از نتایج جست‌وجو مانند Google Flights می‌شود.
به‌دلیل قوانین اروپا، کاربران اندروید ازاین‌پس می‌توانند موتور جست‌وجو یا مرورگر پیش‌فرض را با گزینه دلخواه خود به روش ساده‌تری عوض کنند. گوگل ساده‌سازی فرایند را ازطریق ایجاد صفحه‌ای جدید انجام می‌دهد. این ویژگی در کروم برای کاربران دسکتاپ و گوشی آیفون نیز دردسترس خواهد بود.
کاربران می‌توانند از اشتراک‌گذاری داده‌های خود در بین محصولات و سرویس‌های مختلف گوگل جلوگیری کنند. ازاین‌پس این موضوع با پنجره‌ی رضایت کاربر که به تأیید صریح نیاز دارد، اطلاع داده می‌شود.
اتحادیه‌ی اروپا آلفابت، شرکت مادر گوگل را به‌عنوان شرکت «دربان» شناخته است. این اصطلاح را مقام‌های اروپایی برای توصیف شرکت‌هایی استفاده می‌کنند که تأثیر زیادی بر بازار می‌گذارند و به‌دلیل قدرتمندبودنشان ظرفیت‌های انحصارگرایی دارند.
مایکروسافت، بایت‌دنس (مالک تیک‌تاک)، آمازون، اپل و متا (فیسبوک سابق) نیز به‌عنوان دربان معرفی شده‌اند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید