تعطیلی برخی مراکز معاینه فنی در تهران: تصمیمی که شهر را به سر و صدا کشاند

  • توسط: admin


مراکز معاینه فنی در تهران از جمله مکان‌هایی هستند که خودروها برای بررسی وضعیت فنی و ایمنی خود به آنجا می‌روند. این مراکز مسئولیت ارائه خدمات معاینه فنی به خودروها را بر عهده دارند و با انجام بررسی‌های لازم، به اطمینان از سلامت و ایمنی خودروها کمک می‌کنند.

اما به دلیل عدم رعایت استانداردهای بهداشتی و ایمنی در روند ارائه خدمات در برخی از این مراکز، تصمیم به تعطیلی و غیرفعال شدن آنها گرفته شده است. این تصمیم در راستای حفظ سلامت و ایمنی مردم و جلوگیری از وقوع حوادث ناشی از عدم ایمنی خودروها اتخاذ شده است.

به امید اینکه با اقدامات مناسب و اصلاحی وضعیت، این مراکز بتوانند باز شوند و خدمات معاینه فنی خودروها را به صورت ایمن و مطمئن ارائه کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ضمن عرض پوزش و قدردانی از صبر و شکیبایی شما شهروندان گرامی، به اطلاع می‌رساند فعالیت برخی از مراکز معاینه فنی به علت اختلال در شبکه ارتباطی با سامانه ملی معاینه فنی وزارت کشور غیر فعال بوده که با پیگیری‌های صورت پذیرفته از دستگاه‌های مسئول این مشکل بزودی مرتفع خواهد شد.
لذا با عنایت به اختلال بوجود آمده در امر خدمت رسانی، از شهروندان درخواست می‌شود انجام معاینه فنی خودرو خود را به روزهای دیگر موکول نمایند. ضمنا خودروهای دارای نوبت اینترنتی که به علت عدم فعالیت مرکز موفق به مراجعه نشده‌اند می‌توانند در روزهای آتی براساس همان نوبت و هزینه پرداختی با اولویت پذیرش به مرکز معاینه فنی مراجعه کنند.
گفتنی است در کلیه مراکز معاینه فنی شهر تهران پذیرش حضوری انجام می‌شود و شهروندانی که به علت تکمیل ظرفیت مراجعه اینترنتی از طریق سامانه «تهران من» و یا سامانه «شهرزاد» موفق به دریافت نوبت نمی‌گردند، می‌توانند به صورت حضوری مراجعه نمایند. البته توصیه می شود جهت جلوگیری از اتلاف وقت و ایجاد صف در مراکز، شهروندان حدالامکان از مراجعه اینترنتی استفاده نمایند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید