تحول فضای خانه با گلدان‌های شیشه‌ای کوچک

  • توسط: admin


استفاده از گلدان‌های شیشه‌ای کوچک یکی از جدیدترین و البته جذاب ترین روش‌های تزیین دکوراسیون منزل است. در این روش شما می‌توانید با قرار دادن چندین گلدان شیشه‌ای کوچک در کنار هم دیزاینی متفاوت برای دکوراسیون منزل و محل کار خودتان طراحی کنید. در این مقاله از مجله اکالا می‌توانید با چند ایده گلدان‌های کوچک شیشه‌ای آشنا شوید.

چطور از گلدان‌های کوچک شیشه‌ای در دکوراسیون استفاده کنیم؟

گلدان‌های شیشه‌ای کوچک معمولا در طرح‌های متنوع و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به نوع دکوراسیون خودتان از گلدان‌های مناسبی استفاده کنید.

می‌توانید از گلدان‌های کوچک شیشه‌ای در چند رنگ و اندازه در کنار هم قرار دهید یا از این گلدان‌ها برای استفاده از گل‌های طبیعی و مصنوعی استفاده کنید.معمولا در دکوراسیون مدرن از این گلدان‌ها برای تزیین روی میز یا کنسول استفاده می‌شود و برخی از افراد نیز از گلدان‌های کوچک شیشه‌ای که به صورت دیواری طراحی شده‌اند استفاده می‌کنند.نکته دیگری که در مورد انواع گلدان‌های کوچک شیشه‌ای وجود دارد، این است که استفاده از تزیینات مختلف مثل میناکاری، طلا کاری و تزیینات دیگر روی این گلدان‌ها، موجب افزایش قیمت و همچنین جلوه بخشی بیشتر آن‌ها می‌شود.این گلدان‌ها معمولا در سبک دکوراسیون کلاسیک استفاده می‌شوند و برای روی میز یا کنسول انتخاب مناسبی هستند.

در ادامه این بخش می‌توانید با چند ایده گلدان‌های کوچک شیشه‌ای آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: ایده‌های میز جلو مبلی کلاسیک و سنتی

بیشتر بخوانید: ایده‌های جذاب برای بالکن مدرن و شیک آپارتمان

بیشتر بخوانید: ۱۲ مدل آبنما کوچک دکوری برای زیباتر کردن فضای داخلی خانه

نکاتی که باید در زمان انتخاب گلدان‌های کوچک شیشه‌ای بدانید

در ادامه به چند نکته طلایی برای انتخاب گلدان‌های کوچک شیشه‌ای اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

برای تزیین گل در گلدان شیشه‌ای بهتر است از گلدان‌هایی که بدون تزیینات یا ساده هستند، استفاده کنید تا رطوبت ناشی از آب گلدان را خراب نکند.برای طراحی یک دیزاین جذاب با گلدان شیشه‌ای می‌توانید از چند فرم و اندازه گلدان شیشه‌ای که در یک سبک خاص طراحی شده‌اند در کنار هم استفاده کنید.اگر به سبک مدرن علاقه دارید، در زمان خرید گلدان شیشه‌ای می‌توانید از طرح‌ها و اشکال خاص مثل استوانه، توپی، مکعبی و طرح‌های خلاقانه به جای گلدان‌های ساده استفاده کنید.هر چقدر شیشه به کار رفته در تولید گلدان شیشه‌ای باکیفیت‌تر باشد، ظاهر گلدان شفاف‌تر و یکدست‌تر به نظر می‌رسد.برای جلوگیری از آسیب به گلدان شیشه‌ای بهتر است آن را در مکانی مناسب و دور از رطوبت و تکان خوردن قرار دهید.استفاده از انواع گلدان شیشه‌ای دیواری یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای جلوه بخشیدن به دیوارهای خالی است. در این روش می‌توانید از انواع گل‌های طبیعی و مصنوعی برای تزیین گلدان نیز استفاده کنید.یکی از بهترین ایده‌های تزیین گلدان استفاده از گل‌های مصنوعی با طرح‌های خاص و رنگ‌های خنثی است. این سبک تزیینات با دکوراسیون مدرن و امروزی سازگاری زیادی دارد.برای انتخاب گلدان کوچک شیشه‌ای در پذیرایی یا اتاق خواب باید رنگ، طرح و اندازه گلدان را با توجه به سایر لوازم دکوری در نظر بگیرید.بهترین مدل تزیین گلدان شیشه‌ای برای علاقه‌مندان به سبک مدرن، استفاده از سنگ‌های رنگی و انواع صدف است. در این روش می‌توانید داخل گلدان شیشه‌ای را با انواع سنگ و صدف‌های طبیعی پر کنید.می‌توانید از گلدان‌های کوچک شیشه‌ای در کنار انواع شمعدان و چراغ‌های دیواری نیز استفاده کنید.نکته مهمی که باید در زمان خرید انواع گلدان کوچک شیشه‌ای به آن توجه کنید، کیفیت و ضخامت شیشه مورد استفاده در گلدان است.در صورتی که در گلدان‌های دیواری شیشه‌ای از گل طبیعی استفاده می‌کنید، حتما گلدان را در مکانی قرار دهید که نور مناسبی دارد. این کار به بهبود رشد گیاه کمک می‌کند و مانع خراب شدن آن می‌شود.برای نگهداری گل طبیعی و مصنوعی در گلدان‌های کوچک شیشه‌ای به هیچ عنوان از گل‌های سنگین استفاده نکنید. این کار خطر وارونه شدن گلدان را چند برابر می‌کند.می‌توانید از گلدان‌های کوچک شیشه‌ای برای تزیین میز شام و قرار دادن گل‌های طبیعی روی میز پذیرایی نیز استفاده کنید.

در این مقاله از مجله سبک زندگی آدرینبه انواع ایده گلدان‌های کوچک شیشه‌ای اشاره شد. شما می‌توانید با قرار دادن این گلدان‌های جذاب و دوست داشتنی در دکوراسیون منزل و محل کار خودتان تغییرات شگفت انگیزی ایجاد کنید و ظاهر متفاوتی به فضا ببخشید.

مژده شرف عاشوری

من مژده شرف عاشوری هستم. سالهاست که به صورت تخصصی در مورد موضوعات مختلف می‌نویسم و ترجمه میکنم. از بازی با کلمات و خلق محتوای تازه لذت میبرم و دوست دارم دنیای اطرافم رو بیشتر از چیزی که میبینم، کشف کنم…

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید