تبدیل کن به یک متاهل خلاق در مای اسپیس

  • توسط: admin


احساس کرخی یکی از احساسات غریب و پیچیده است که انسان ممکن است تجربه کند. این احساس معمولاً به عنوان یک حالت انزوا و تنهایی شدید توصیف می‌شود که باعث می‌شود فرد احساس کند که در جوامع دیگر از جمله خانواده، دوستان و جامعه، تضاد و یا اختلاف شدیدی با آنها دارد. این احساس ممکن است باعث بی‌اعتمادی به خود و دیگران، ناامیدی، استرس و اضطراب شود.

هنگامی که فرد درگیر احساس کرخی است، احتمالاً سرکوب و اختلال در روابط اجتماعی‌اش دست به سر خواهد زد و ممکن است باعث ایجاد مشکلات مختلف در زندگی او شود. برای مقابله با احساس کرخی، مهم است که فرد به ترتیب با خودش صداقت داشته باشد، درمان روانشناختی موردنیاز را دریافت کند و با حمایت خانواده و دوستان به درمان و بهبودی خود کمک کند.

احساس کرخی، یک وضعیت پیچیده و چالش‌برانگیز است که نیازمند حمایت، درک و مشورت مناسب است.

این حس ناخوشایند ممکن است خفیف باشد و یا برعکس آن قدر شدید باشد ممکن است در راه رفتن مشکل پیدا کند و یا اگر در دست­ها چنین حسی را تجربه کند، در عمل نوشتن، لباس پوشیدن و یا نگه داشتن اشیاء با دست با مشکل روبرو شود.

مبتلایان به ام ­اس که کرخی شدیدی را در صورت خود احساس می­کنند لازم است مراقب جویدن و خوردن خود باشند چرا که ممکن است داخل دهان و یا زبان خود را گاز بگیرند. در سایر قسمت­های بدن هم این اختلال ممکن است سبب عدم احساس اشیای داغ و در نتیجه منجر به سوختگی پوست شود. در حال حاضر دارویی برای بهبود احساس کرخی وجود ندارد اما خوشبختانه در اغلب موارد خفیف است و خود به خود بهبود می­ یابد. در موارد خیلی شدید و مزاحم، پزشک شما ممکن است از یک دوره کورتیکو استروئید کمک بگیرد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید