تبدیل میز پذیرایی به اثر هنری با ایده‌های خلاقانه و شگفت‌انگیز!

  • توسط: admin


سینی مزه یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های مهمانی‌های مدرن امروزی است که هم جلوه فوق‌العاده‌ای به میز پذیرایی می‌بخشد و هم پذیرایی شما را شیک‌تر و راحت‌تر می‌کند. در این مقاله از مجله اکالا می‌توانید جدیدترین ایده‌های سینی مزه را مشاهده کنید.

ایده‌های تزیین سینی مزه برای مهمانی

اگر نمی‌دانید سینی مزه چیست باید بگوییم که سینی مزه یک روش مدرن برای پذیرایی از مهمان‌ها است که در این روش می‌توانید انواع خوراکی‌های متنوع، میوه‌ها و سبزیجات مختلف را داخل سینی بچینید و راحت‌تر از مهمان‌ها پذیرای کنید.

برای پر کردن سینی مزه می‌توانید از انواع میوه، فینگرفود، مغزهای مختلف، آجیل، چیپس، پفک، دسر، سالاد و غذاهای متنوع استفاده کنید. برای چیدمان سینی مزه معمولا از سینی‌های چوبی، شیشه‌ای یا ظروف تخت استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: ایده‌های تزیین شیک سینی میوه برای مهمانی‌ها

با این روش پذیرایی، شما می‌توانید همه خوراکی‌ها را در یک ظرف قرار دهید و مهمان می‌تواند با توجه به ذائقه خود، از هر خوراکی که دوست دارد استفاده کند.

هماهنگ بودن خوراکی‌هایی که در سینی مزه استفاده می‌شوند، اهمیت چندانی در چیدمان آن ندارد و شما می‌توانید از انواع فینگرفودها در کنار میوه‌های مختلف و پنیرهای متنوع استفاده کنید.

اگر از فینگرفود در سینی مزه استفاده می‌کنید، می‌توانید چند ظرف کوچک از سس‌های رنگی متفاوت را نیز داخل سینی قرار دهید تا مهمان‌ها فینگرفود مورد علاقه‌شان را با سس دلخواه میل کنند.

در صورت تمایل می‌توانید به جای ترکیب کردن انواع خوراکی‌ها در یک سینی مزه چند سینی مختلف با مواد متفاوت طراحی کنید. مثلا می‌توانید یک سینی مزه با میوه درست کنید و داخل آن انواع میوه‌های رنگارنگ و برش خورده مثل توت، خرمالو، خرما، انگور، سیب، پرتقال، هندوانه و آناناس را همراه با میوه‌های خشک مختلف قرار دهید.

بیشتر بخوانید: ایده‌های دیزاین میوه با آناناس

در کنار آن می‌توانید یک سینی نیز مخصوص فینگرفود درست کنید و از مهمان‌های خود با خوراکی‌های جذاب و کوچکی که در سینی می‌چینید، پذیرایی کنید.

یکی دیگر از روش‌های طرز تهیه سینی مزه، استفاده از طعم‌های خاص است. برای مثال می‌توانید یک سینی مزه ترش با انواع خوراکی‌های ترش مزه مثل لیمو، نارنج، تمر هندی آلو جنگلی، لواشک، ترشی و رب انار آماده کنید و در کنار آن یک سینی مزه شیرین با انواع شیرینی، شکلات و کیک و پاستیل داشته باشید.

به طور کلی چیدمان خوراکی‌های داخل سینی مزه تا حد زیادی به سلیقه شما بستگی دارد و می‌توانید آن را به صورت میکس یا با یک تم و مزه خاص آماده کنید.

بیشتر بخوانید: ایده‌های تزیین هنری سالاد مجلسی برای مهمانی

در ادامه این بخش می‌توانید جدیدترین ایده‌های سینی مزه را مشاهده کنید و برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های خودتان از چیدمان این سینی‌ها کمک بگیرید.

در این مقاله از مجله سبک زندگی آدرینبه ایده‌های جذاب برای میز مزه در مهمانی‌ها اشاره شد. با کمک گرفتن از این ایده‌ها می‌توانید انواع سینی مزه لاکچری و جذاب را برای پذیرایی از مهمان‌ها آماده کنید و جلوه‌ای شگفت انگیز به میز پذیرایی‌تان ببخشید.

من مژده شرف عاشوری هستم. سالهاست که به صورت تخصصی در مورد موضوعات مختلف می‌نویسم و ترجمه میکنم. از بازی با کلمات و خلق محتوای تازه لذت میبرم و دوست دارم دنیای اطرافم رو بیشتر از چیزی که میبینم، کشف کنم…

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید