تاپ 5 فیلم و سریال های فوق العاده بازیگر گل برفی، جونگ هه-این را بشناسید! 🌟

  • توسط: admin


از نقش‌های مکمل تا درخشش در نقش اصلی، جونگ هه این (Jung Hae-in)، مسیر موفقیت را با سرعت برق طی کرده است. او که با سریال محبوب «گابلین» به شهرت رسید، حالا با سریال جدیدش «Love Next Door» یک بار دیگر ثابت کرده که استعداد بازیگری‌اش هیچ مرزی نمی‌شناسد.

در این مقاله از مجله اکالا، به معرفی ۵ تا از بهترین فیلم و سریال‌های جونگ هه این می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

۱. سریال گل برفی (Snowdrop)

سال تولید: ۲۰۲۱بازیگران: جونگ هه این، کیم جیسو، کیم هه یونژانر: جنایی، درام، عاشقانه، هیجان انگیز، تراژدیامتیاز (IMDB): ۸.۱تعداد قسمت‌ها: ۱۶ قسمت

خلاصه داستان

«گل برفی» که اقتباسی از یادداشت‌های دست‌نوشته مردی است که از اردوگاه کار اجباری سیاسی در کره شمالی فرار کرده، یکی از آثار جنجالی جونگ هه این محسوب می‌شود.

داستان سریال حول محور اون یونگ رو، دانشجوی سال اول دانشگاه زنان هوسو، می‌چرخد که در نگاه اول عاشق ایم سو هو (با بازی جونگ هه این) می‌شود. اما ایم سو هو در واقع یک جاسوس کره شمالی است که خود را به عنوان دانشجوی فارغ‌التحصیل از دانشگاه برلین معرفی کرده و در حال اجرای ماموریتی مخفی در کره جنوبی است.

داستان سریال در بستر جنبش دموکراسی سال ۱۹۸۷ روایت می‌شود؛ دوره‌ای که مردم کره جنوبی برای دستیابی به انتخابات آزاد و پایان حکومت استبدادی به مبارزه پرداختند و این تلاش‌ها به تغییرات سیاسی مهمی در کشور منجر شد.

«گل برفی» به دلیل انتقادهایی مانند تحریف تاریخ، نمایش نادرست شخصیت‌ها و رمانتیک جلوه دادن زندگی یک جاسوس، جنجال‌های زیادی به همراه داشت. چندین تلاش برای لغو این سریال صورت گرفت و رتبه‌بندی آن در کره جنوبی کاهش یافت. با این حال، در کشورهای دیگر مانند فیلیپین، محبوبیت آن افزایش یافته و توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

۲. سریال وقتی تو خواب بودی (While You Were Sleeping)

سال تولید: ۲۰۱۷بازیگران: بائه سوزی، لی جونگ سوک، جونگ هه اینژانر: کمدی، درام، فانتزی، عاشقانه، هیجان انگیزامتیاز (IMDB): ۸.۳تعداد قسمت‌ها: ۳۲ قسمت (۱ فصل)

خلاصه داستان

هونگ جو، یک خبرنگار است که توانایی دیدن آینده در خواب‌هایش را دارد. او به‌طور غیرمنتظره متوجه می‌شود که همسایه‌اش، همان مردی است که در رؤیاهایش می‌بیند. دادستان جونگ جه چان، مردی که در رؤیاهای هونگ جو ظاهر می‌شود، پس از ملاقات با او، خود نیز شروع به دیدن آینده می‌کند و اولین پیش‌بینی‌اش، مرگ هونگ جو است.

حالا این دو به همراه افسر پلیس هان وو تاک (با بازی جونگ هه این)، باید با همکاری یکدیگر تلاش کنند تا از وقوع اتفاقات هولناک رؤیاهایشان جلوگیری کنند.

«در حالی که خواب بودی» ترکیبی جذاب از عشق، هیجان و طنز است. شخصیت بامزه و شوخ‌طبع هونگ جو، تعادل خوبی بین لحظات پراسترس و شیرین داستان ایجاد می‌کند. از طرفی، لی جونگ سوک با بازی در نقش یک مرد جدی و در عین حال حساس، به جذابیت این سریال افزوده است.

این سریال با داستانی جذاب، صحنه‌های هیجان انگیز دیدنی و مثلث عشقی خود، بینندگان را تا آخر درگیر می‌کند. همچنین، شیمی بی‌نظیر بین بازیگران اصلی و موسیقی متن دلنشین، بر جذابیت آن افزوده است. اگر به دنبال یک سریال کامل و لذت‌بخش هستید، «در حالی که خواب بودی» انتخابی عالی خواهد بود.

۳. سریال دی. پی. (D.P.)

سال تولید: ۲۰۲۱بازیگران: کیم سونگ گیون، سون سوک کو، جونگ هه اینژانر: اکشن، جنایی، درامامتیاز (IMDB): ۸.۲تعداد قسمت‌ها: ۱۲ قسمت (۲ فصل)

خلاصه داستان

سریال «دی. پی» که با نام «Deserter Pursuit» نیز شناخته می‌شود، داستان سرباز وظیفه آن جون هو (با بازی جونگ هه این) و سرجوخه هان هو یئول را روایت می‌کند. این دو مأموریت دارند سربازانی که از ارتش فرار کرده‌اند را پیدا و بازگردانند. اما در طول این جستجوها، جون هو و هو یئول با حقایق تلخ و شوک‌آوری از درون ارتش کره مواجه می‌شوند؛ حقایقی که نشان‌دهنده زورگویی، آزار و اذیت و شرایط غیر انسانی است که باعث فرار این سربازان شده است.

این سریال که اقتباسی از وب‌تون «D.P. Dog Days» است، به وضوح چهره ناخوشایند خدمت سربازی اجباری در کره جنوبی را به نمایش می‌گذارد. این درام، بر اساس تجربیات واقعی سربازان کره‌ای ساخته شده که در طول خدمت سربازی با مشکلات زیادی روبه‌رو بوده‌اند و واقعیت‌های تلخ فساد نظامی را بازتاب می‌دهد. 

هدف سریال نشان دادن جنبه‌های تاریک ارتش است؛ و گرچه ممکن است بعضی بخش‌ها اغراق‌آمیز به نظر برسند، اما تمرکز اصلی آن بر برجسته کردن سوءاستفاده‌ها و فشارهایی است که در این سیستم نظامی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال‌های کره‌ای که بر اساس واقعیت ساخته شده‌اند

۴. سریال ماجرایی زیر باران (Something in the Rain)

سال تولید: ۲۰۱۸بازیگران: سون یه جین، جونگ هه این، وی ها جونژانر: درام، عاشقانهامتیاز (IMDB): ۸.۱تعداد قسمت‌ها: ۱۶ قسمت

خلاصه داستان

«ماجرایی زیر باران» داستان عاشقانه‌ای از دو دوست قدیمی است که به تدریج به یک زوج تبدیل می‌شوند. جین‌ آ، زنی در دهه سی زندگی، و جون هی، مردی در دهه ۲۰ زندگی (جونگ هه این)، پس از بازگشت جون هی از خارج از کشور، دوباره یکدیگر را می‌بینند و به مرور زمان، پیوندی عمیق بینشان شکل می‌گیرد.

این سریال نه تنها به روایت داستان عاشقانه این دو شخصیت می‌پردازد، بلکه به بررسی چالش‌های پیش روی آن‌ها نیز می‌پردازد. تفاوت سنی آن‌ها که در جامعه‌ای محافظه‌کار مانند کره جنوبی، موضوعی حساس و تابو محسوب می‌شود، یکی از این چالش‌هاست.

در این سریال، مخاطب شاهد تلاش‌های جین‌ آ و جون هی برای حفظ رابطه خود در برابر فشارهای اجتماعی و خانوادگی است. همچنین، داستان فرعی سریال به مشکلات زنان شاغل در کره جنوبی و مبارزات آن‌ها برای دستیابی به جایگاه شغلی بالاتر و موضوعات اجتماعی مهمی مانند نابرابری جنسیتی در محیط کار و آزار و اذیت جنسی نیز می‌پردازد.

۵. فیلم روی موج عشق تنظیم کن (Tune in for Love)

سال تولید: ۲۰۱۹کارگردان: جونگ جی وونویسنده: جونگ جی ووبازیگران: کیم گو اون، جونگ هه این، پارک هه جونژانر: درام، عاشقانهامتیاز (IMDB): ۷.۱مدت زمان فیلم: ۲ ساعت و ۲ دقیقه

خلاصه داستان

«روی موج عشق تنظیم کن» یک فیلم عاشقانه دلگرم‌کننده است که داستان عشق می سو و هون وو (با بازی جونگ هه این) را دنبال می‌کند.

این دو در دهه ۱۹۹۰، در بحبوحه بحران مالی، در یک نانوایی آشنا می‌شوند. فیلم به زیبایی رابطه پر فراز و نشیب آن‌ها را در طول سال‌ها به تصویر می‌کشد، جایی که آن‌ها با چالش‌ها و تغییرات زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند. فضای نوستالژیک همراه با بازی‌های پر احساس، این فیلم را به یک اثر دیدنی تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: ترتیب تماشای انیمه سریالی و  فیلم‌های سینمایی ناروتو، ناروتو شیپودن و بوروتو

در این مقاله از مجله فرهنگ و هنر اکالا، ۵ تا از بهترین فیلم و سریال‌های جونگ هه این را معرفی کردیم. به نظر شما چه فیلم و سریال دیگری در این لیست جای دارند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منابع: tatlerasia / IMDb

من سورین صیادی هستم و از بچگی تقریباً تمام وقت آزادم را صرف دیدن فیلم و سریال (و گاهاً انیمه) کردم! بیشتر به ژانرهای اکشن، جنایی و هیجان‌انگیز علاقه دارم، اما ژانرهای دیگر را هم دنبال می‌کنم.
خیلی خوشحالم که می‌توانم این لذت بزرگ از زندگی را با دیگران به اشتراک بگذارم و فیلم‌ و سریال‌های مورد علاقه‌ام را به شما معرفی کنم.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید