تاریخ معرفی گوشی وان پلاس Ace 3V به خواننده ها فاش شد!

  • توسط: admin


وان پلاس به عنوان یکی از برندهای مطرح در بازار تلفن همراه، اخیرا از گوشی جدید خود با نام وان پلاس Ace 3V رونمایی کرده است. این گوشی با ویژگی‌های برتر و طراحی زیبا، به کاربران امکان استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته را فراهم می‌کند.

گوشی وان پلاس Ace 3V دارای صفحه نمایش بزرگ و کیفیت تصویر فوق‌العاده است که تجربه بینندگان را بهبود می‌بخشد. همچنین، این گوشی با دوربین قدرتمند خود، امکان عکاسی با کیفیت بالا را ممکن می‌سازد.

همچنین، این گوشی از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد و دارای قابلیت‌های متنوعی مانند اتصال به اینترنت، اپلیکیشن‌های متعدد و حافظه داخلی بزرگ است. در مجموع، وان پلاس Ace 3V یک گوشی هوشمند و کارآمد است که توانسته است نیازهای کاربران را به بهترین شکل ممکن برطرف کند.

تاکنون تصاویر تیزری و اطلاعات بسیاری درباره گوشی وان پلاس Ace 3V کسب کردیم. مدلی میان رده اما با سخت افزاری قوی که می‌تواند عملکرد بالایی داشته باشد.
اکنون این شرکت اعلام کرده که در روز 21 مارس یا همان دوم فروردین 1403 گوشی مورد اشاره را معرفی خواهد کرد. Ace 3V از تراشه جدید Snapdragon 7+ Gen 3 بهره می‌برد که در رویداد کوالکام معرفی شد. این چیپ با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5x و 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 همراه خواهد شد.
از نظر طراحی ظاهری این تلفن هوشمند با مدل قبلی کاملا متفاوت است. دارای بدنه عقبی با دوربین عمودی در یک جزیره بوده و در مقایسه با Ace 2V، حلقه‌های دوربین کوچک‌تر هستند. همچنین یک نوار لغزنده هشدار در سمت چپ پیدا خواهید کرد و گوشی در رنگ‌های بنفش، مشکی و احتمالاً رنگ سفید در دسترس خواهد بود.
جدا از این جزئیات، OnePlus به طور رسمی جزئیات دیگری را در مورد دستگاه تایید نکرده است. با این حال، شایعه شده که این گوشی دارای یک پنل OLED با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز است. در مورد دوربین، گفته می‌شود که این گوشی دارای سیستم دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی (سونی IMX890) + 8 مگاپیکسلی (اولتراواید) + 2 مگاپیکسلی (ماکرو) در عقب و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است.

علاوه بر این، انتظار می‌رود عمر باتری این گوشی بهتر از وان پلاس 12 باشد. تاکنون شایعاتی از ظرفیت باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی منتشر شدند که 100 میلی‌آمپر ساعت بیشتر از باتری وان پلاس 12 است. دستگاه احتمالاً از شارژ 100 واتی پشتیبانی می‌کند.
می‌توانید انتظار داشته باشید که گوشی با سیستم عامل OxygenOS 14 مبتنی بر اندروید 14 عرضه شود. در نهایت، شایعات حاکی از آن است که وان پلاس Ace 3V ممکن بوده به عنوان وان پلاس Nord CE 4 در سطح جهانی عرضه شود، که قرار است در تاریخ 1 آوریل طی رویداد هند رونمایی شود.
برای کسب جزئیات بیشتر باید تا تاریخ موردنظر منتظر ماند تا مشخص شود صحت دارد یا خیر.

لینک کوتاه مطلب
کپی شد

ما را دنبال کنید

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید