بهترین و بدترین تیم های فوتبال FC 25؛ کدام تیم ها برترند و کدام در رده پایین قرار دارند؟

  • توسط: admin


آخرین نسخه از سری بازی‌های فیفا بالاخره به صورت ارلی اکسس از راه رسید. بازی FC 25 این روزها حسابی پرطرفدار شده و طبیعتا علاقه‌مندان دنیای مستطیل سبز، به دنبال ترفندها و تکنیک‌هایی هستند تا عملکرد خودشان را در دنیای این بازی بهبود ببخشند. در این مطلب از ویجیاتو همراه ما باشید تا سری به بهترین و بدترین تیم های FC 25 بزنیم. تیم‌هایی که می‌توانند در داشتن عملکردی بهتر، به شما کمک شایانی کنند.

بهترین و بدترین تیم های FC 25

امسال سالی دوست داشتنی برای علاقه‌مندان دنیای مستطیل‌ سبز است. بازی اف سی ۲۵ در جدیدترین نسخه خود دست به تغییرات بسیاری دست زده. برخی از بازیکنان به طرز قابل توجهی ضعیف شدند و برخی دیگر، در رده برترین‌ها قرار دارند. این موضوع درباره تیم‌های بازی FC 25 نیز صدق می‌کند. از همین‌رو ما در این لیست نگاهی به برترین آن‌ها خواهیم داشت.

همچنین اگر به دنبال لیستی از بهترین بازیکنان FC 25 هستید، می‌توانید مقاله مرتبط با نمرات بازیکنان در بازی FC 25 را نیز از ویجیاتو بخوانید.

بهترین تیم‌های کریر مود فیفا ۲۵


راستش را بخواهید، چندان فرقی ندارد که پرو پلیرید، یا صرفا کژوال پلیر! انتخاب بهترین تیم در کریر مود فیفا ۲۵، همیشه می‌تواند قدم بسیار خوبی برای شروع ماجراجویی‌هایتان باشد. تیم شما در دنیای این بازی، درست مانند سلاح‌تان است! شما باید با انتخاب درست آن، عملکرد خودتان را بهبود ببخشید و استراتژی داشته باشید. بنابراین بهترین تیم‌های کریر مود بازی FC 25 عبارت‌اند از:

West Ham

Portsmouth

Schalke 04

Paris FC

Havre FC

Kaiserslautern

Palermo

Napoli

FC Barcelona

Tottenham Hotspur

این تیم‌ها ابزار کافی برای پیش‌ برد اتفاقات بازی را پیش‌رویتان قرار می‌دهند. این تیم‌ها پتانسیل‌های بالایی دارند و اگر بتوانید استراتژی درستی روی آن‌ها پیاده کنید، روندی رو به رشد در دنیای بازی FC 25 خواهید داشت. فراموش نکنید که مهارت‌های شما نیز درست به اندازه قابلیت این تیم‌ها مهم است. پس شجاعانه بازی کنید و به یاد داشته باشید که استراتژی، حرف اول و آخر را در فیفا ۲۵ است.

بدترین تیم‌های کریر مود بازی FC 25


معیار ما برای انتخاب بدترین تیم‌های فیفا ۲۵، رتبه پایین‌ها، امتیاز نه‌چندان بالای این تیم‌ها و در نهایت چالش‌های محدودی است که آن‌ها ارائه می‌کنند. از همین‌رو ما به سراغ بدترین تیم‌های این بازی رفته‌ایم. بنابراین بدترین تیم‌های FC 25 عبارت‌اند از:

Hyderabad FC

MK Dons

Salford City

NorthEast United

Drogheda United

Shelbourne

همچنین بدترین تیم‌های فیفا ۲۵ از نظر امتیاز، آمار و همچنین عملکرد فنی به شرح زیر است:

Mohammedan SC (51) – Indian Super League

Hyderabad FC (52) – Indian Super League

Jamshedpur FC (56) – Indian Super League

Drogheda United (57) – League of Ireland

Dundalk (57) – League of Ireland

NorthEast United (58) – Indian Super League

Chennaiyin FC (58) – Indian Super League

Accrington Stanley (58) – League 2

Punjab FC (58) – Indian Super League

Waterford (59) – League of Ireland

Bromley FC (59) – League 2

Kerala Blasters (60) – Indian Super League

Cheltenham Town FC (60) – League 2

بهترین چالش‌های کریر مود اف سی ۲۵


انتخاب بدترین یا بهترین تیم کریر مود فیفا ۲۵ نمی‌تواند تضمین‌کننده تجربه‌ای دوست داشتنی برای گیمرها باشد. چالش‌های این بخش عضوی فراموش‌نشدنی و هیجان‌انگیز از سری فیفا به شمار می‌روند که شما می‌توانید با انجام دادن آن‌ها هیجان کریر مود اف سی ۲۵ را افزایش دهید. انجام چالش‌ها در کنار انتخاب تیمی درست، بی‌شک بهترین ترکیب ممکن در دنیای بازی FC 25 خواهد بود.

در هر ۵ لیگ برتر اروپا قهرمان شوید.

با یکی از تیم‌های ملی به جام قهرمانی برسید.

برای قهرمانی صرفا از بازیکنان آکادمیک استفاده کنید.

قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با ۳ تیم متفاوت از کارلو آنچلوتی.

با یک بازیکن جوان کارتان را شروع کنید، به قهرمانی برسید، ستاره شوید و در نهایت بازنشسته شوید.

تیم‌هایی چون FC Kaiserslautern، Sampdoria و همچنین Lyon را به دوران اوج‌شان بازگردانید.

جمع‌بندی


همانطور که گفته شد، بازی FC 25 این روزها حسابی ستاره‌ساز است. جدیدترین نسخه از سری فیفا صرفا به صورت Early Access منتشر شده و فرصتی جذاب برای تبدیل شدن به قهرمانان مستطیل سبز به شمار می‌رود. ما در این مقاله از ویجیاتو به سراغ بهترین و بدترین تیم های FC 25 رفته‌ایم که می‌توانند عملکرد خوب شما در دنیای این بازی را تضمین کنند.

بیشتر بخوانید:

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید