بهترین تور فرانسه با منظره‌ی شانزلیزه با هزینه‌ی فوق العاده‌ی 1403 مهرامسال!

  • توسط: admin


«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

وقتی صحبت از سفر به اروپا می‌شود خواه‌ناخواه اولین کشوری که به ذهن خطور می‌کند فرانسه است. کشوری با سازه‌های قدیمی، خیابان‌های سنگفرش شده و مغازه‌های پرنور و زنان و مردانی با لباس‌های کلاسیک که در خیابان شانزلیزه قدم می‌زنند. برای دیدن واقعی این تصویر نیاز به چقدر هزینه است؟ قیمت تور فرانسه را با هم مرور می‌کنیم.

به گزارش تجارت نیوز،

 فرانسه بزرگ‌ترین کشور اروپای غربی و اتحادیه اروپا و همچنین سومین کشور بزرگ در کل قاره اروپا به‌شمار می‌آید. کشوری که اسمش تصویری جذاب و رویایی را در ذهن ترسیم می‌کند. آسمان ابری، بوی قهوه و شیرینی پیچیده شده در کوچه‌های سنگفرش، قدم زدن رومانتیک کنار رودخانه سن و سازه بلندی که فخر فرانسویان است، «برج ایفل» را می‌گویم نماد شهر پاریس.

 اگر قصد سفر به فرانسه را دارید باید مکان‌های دیدنی پاریس را بهتر بشناسید. 

پربازدیدترین جاذبه گردشگری پاریس برج ایفل است. سازه‌ای که با بیش از دو و نیم میلیون پیچ و مهره ساخته شده است و در ساخت آن از جوشکاری استفاده نشده است. مکان بعدی پرطرفدار توریست‌ها موزه لوور است این موزه گنجینه‌ای کم‌نظیر از آثار تاریخی و هنری جهان است جالب است بدانید که یکی از مشهورترین سالن‌های لوور، سالن ایران است که در آن تعداد زیادی از آثار تاریخی ایران باستان در آن به معرض نمایش گذاشته شده است.

کاخ ورسای، کلیسای نوتردام، کلیسای سکره‌کور، معبد پانتئون پاریس، کلیسای سنت شاپل ، موزه انولید پاریس، موزه اورسای، کاخ اپرا گارنیه، خیابان شانزلیزه و محله مون‌مارت و البته گورستان پرلاشز تعدادی از مکان‌های دیدنی شهر پاریس هستند. 

قیمت تور فرانسه

قیمت هتل در فرانسه با توجه به ستاره هتل متغیر است بنابراین اگر قصد صرفه‌جویی در هزینه‌هایتان دارید به سراغ هتل‌های 3 یا 4 ستاره بروید.هتل‌های پنج ستاره قیمتی بین 150 یورو تا 800 یورو دارند اما هتل‌های سه یا چهار ستاره قیمتی بین 70 تا 200 یورو دارند.

البته هتل‌های پنج ستاره اغلب سه وعده غذایی را رایگان روی خدمات هتل دارند اما هتل‌های سه یا چهار ستاره فقط وعده صبحانه روی خدماتشان دارند.

قیمت تور هم از حدود 46 میلیون تومان به اضافه هزار و 590 یورو برای 4 شب و 5 روز در هتل چهار ستاره شروع می‌شود. اما برای هفت شب و هشت روز اقامت در هتل چهار ستاره قیمتی حدود 50 میلیون تومان به اضافه دو هزار و 790 یورو به فروش می‌رسد.

 

به اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید