بهترین بیمه معلم: راز صدرنشینی بر اساس امتیاز حاکمیت شرکتی

  • توسط: admin


به گزارش اقتصاد آنلاین، در راستای اجرای ماده 11 دستورالعمل «امتیازدهی به ناشران اوراق بهادار پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران»، تازه‌ترین امتیازدهی حاکمیت شرکتی منتشر شده است و براساس آن، بیمه معلم توانست به امتیاز حاکمیت شرکتی 97.54 از مجموع 100 امتیاز دست یابد.

این شرکت بیمه‌ همچنین به جایگاه 36 در میان 201 شرکت از تمامی صنایع و کسب‌وکارها نیز رسیده است. این رتبه از امتیاز حاصل شده در شاخص‌های هیات‌مدیره و مدیرعامل، امتیاز مجامع عمومی صاحبان سهام، امتیاز پاسخگویی و افشای اطلاعات و امتیاز گزارش‌گری پایداری حاصل شده است.

لازم به ذکر است، امتیاز حاکمیت شرکتی بر مبنای اطلاعات ارائه شده از سوی مؤسسات حسابرسی معتمد، مؤسسات رتبه‌‌بندی و اطلاعات منتشرشده در سامانه جامع اطلاع‌رسانی ناشران محاسبه شده است و نشانگر تعهد شرکت‌ها به اصول شفافیت، حسابرسی دقیق و مدیریت موثر ریسک است.

بیمه معلم در راستای جلب رضایت سهامداران و مشتریان خود با کسب این جایگاه نشان داده با فراهم آوردن بستری شفاف و باثبات و التزام به مدیریت ریسک و حسابرسی مستمر در تلاش است نام خود را به عنوان معتبرترین شرکت در صنعت بیمه به ثبت برساند .

روابط عمومی شرکت بیمه معلم

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید