بسته به سرعت! به سریعترین خدمت رسان بپیوندید بدون هیچ تأخیری

  • توسط: admin


سرویس جدید استارلینک با نام «Direct to Cell Starlink» این روزها بسیار محبوب و مد روز شده است و امکان برقراری تماس صوتی، ارسال پیام و اینترنت ماهواره ای را مستقیماً به تلفن همراه خود بدون نیاز به سخت افزار اضافی ارائه می دهد.

به گزارش سرگرمی روز، با استفاده از این قابلیت کاربران می توانند بدون نیاز به تجهیزات خاصی مانند آنتن یا دیش، مستقیماً از طریق تلفن همراه خود به اینترنت ماهواره ای استارلینک متصل شوند. این ویژگی می‌تواند دسترسی به اینترنت را برای افرادی که در مناطقی زندگی می‌کنند که شبکه‌های تلفن همراه در دسترس نیستند، آسان‌تر کند.

Starlink Direct to Cell چقدر هزینه خواهد داشت؟

حدس ما این است که Direct to Cell احتمالاً یک گزینه اضافی برای طرح هایی با شرکای حامل است که به جای Starlink از طریق خود اپراتور خریداری می شوند. انتظار داشته باشید که هزینه آن چیزی بین 10.00 تا 25.00 دلار در ماه باشد.

با Starlink Direct to Cell چه کاری می توانید انجام دهید؟

Direct to Cell به صورت مرحله ای عرضه می شود. در ابتدا فقط پیامک در دسترس خواهد بود. کاربران می توانند پیام های متنی را در هر نقطه خارج از سیگنال شبکه T-Mobile ارسال و دریافت کنند.

این سرویس قصد دارد در سال 2025 قابلیت های صوتی و داده را اضافه کند. اطلاعات کمتری در مورد این مرحله وجود دارد، اما ایده این است که کاربران مجبور نباشند آن را فعال کنند. تلفن های آنها طبق معمول کار می کنند و ماهواره های Starlink را به عنوان برج های تلفن همراه تشخیص می دهند. با این حال، عملکرد ممکن است به خوبی LTE در مناطق تحت پوشش برج های سلولی سنتی نباشد.

یکی دیگر از جنبه های هیجان انگیز مجموعه ویژگی های Direct to Cell، امکان اتصال به دستگاه های اینترنت اشیا (IoT) است. Starlink موارد استفاده تجاری مانند اتصال دستگاه ها و ماشین آلات برای کشاورزی، حمل و نقل و استفاده دریایی را در جایی که سیگنال زمینی وجود ندارد برجسته می کند.

Starlink Direct to Cell چه زمانی در دسترس خواهد بود؟

راه اندازی و آزمایش اولیه فناوری Direct to Cell در ژانویه 2024 انجام شد، اما Starlink به سرعت آن را به دست مصرف کنندگان می رساند.

جدول زمان‌بندی موجودی فعلی به شرح زیر است:

ارسال پیامک: پایان سال 2024

صدا و داده: 2025

اتصال به اینترنت اشیا (IoT): 2025

آیا Starlink Direct to Cell با همه گوشی ها کار می کند؟

Starlink Direct to Cell با هر تلفن همراه با اتصال LTE، صرف نظر از سازنده یا برند، کار می کند و نیازی به خرید یک تلفن ماهواره ای جدید یا گران قیمت نیست.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید