برنده‌های المپیک فرانسه: آشنایی با ۱۲ قهرمان اروپایی

  • توسط: admin


المپیک به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان، همواره مایه افتخار و سرگرمی برای دوستداران ورزش بوده است. در قاره اروپا نیز تعداد زیادی از ورزشکاران فرانسوی خردمند و با استعداد در المپیک شرکت کرده‌اند. این ورزشکاران شجاع و با اخلاق در انواع مختلف ورزشی چون فوتبال، تنیس، دوومین، شنا، کاراته و … به رقابت پرداخته‌اند. ایشان با اراده و تلاش خود توانستند عناوین و جوایز مختلف را برای کشور خود به ارمغان بیاورند. از جمله ورزشکاران فرانسوی مشهور این منطقه می‌توان به مادوازل خاله-کپو-سوخ، تونی پارکر، لورن فورو، پائول بیدا و … اشاره کرد. حضور هر یک از این ورزشکاران در المپیک اروپا یک رویداد بزرگ و غنی از خاطره برای تماشاگران این قاره بوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از روابط ایسنا، رقابت های مرحله نیمه نهایی کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا در باکو پایتخت آذربایجان برگزار شد و اسامی نفرات راه یافته به فینال ۶ وزن المپیکی که موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس شدند، مشخص شد.
نتایج دیدارهای نیمه نهایی ۶ وزن المپیکی ۶۰، ۶۷، ۷۷، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا به شرح زیر است:
وزن ۶۰ کیلوگرم:ویکتور چیوبانو(مولدوای) ۷ – هلب ماکارانکا( بلاروس) یکانس باشار(ترکیه) ۵ – انور ادواردویچ(روسیه) ۲
وزن ۶۷ کیلوگرم:پرویز نصیب اف(اوکراین) ۵ – کریستین وانچا(مجارستان) ۴
ماماداسا سیلا(فرانسه) ۳(برنده) – گئورگ ساهاکیان(لهستان) ۳
وزن ۷۷ کیلوگرم:
برهان آکبوداک(ترکیه) ۱۰ – الکساندرین گوتو(مولداوی) ۸جانی سارکینن(فنلاند) ۹ – لوای زولتان(مجارستان) صفر
وزن ۸۷ کیلوگرم:الکساندر کوماروف(صربستان) ۸ – تورپال بیسلطانوف(دانمارک) صفرمیلاد علیرزایف(روسیه) ۲ – کایریل ماسکویچ(بلاروس) یک
وزن ۹۷ کیلوگرم:روبرتی کوبیلاشویلی(گرجستان) ۲ – لوکاس لازوجیانیس(آلمان) یکمیهایل کاجایا(صربستان) ۲ – مینداگاس ونکایتیس(لیتوانی) ۵
وزن ۱۳۰ کیلوگرم:جلو کراهمر(آلمان) ۶ – آلین سیوراریو(رومانی) یکبکا کاندلاکی(آذربایجان) ۲ – سرگئی سمنوف(روسیه) ۴

[

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید