برف و باران در راه تهران / تهرانی‌ها منتظر باشند

  • توسط: admin


اداره کل هواشناسی استان تهران، با اشاره به تداوم آلودگی هوای تهران در روزهای آینده، اعلام کرد که از عصر جمعه (اول دی‌ماه) بارش برف و باران پیش‌ بینی شده است.

به گزارش آدرین به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی نقشه‌ های پیش‌ بینی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران تا بعد از ظهر جمعه (اول دی) به دلیل استقرار جوی پایدار و عدم وزش باد، به تدریج از آسمان صاف تا قسمتی ابری در مناطق شهری تبدیل خواهد شد. این همراه با ظهور غبار محلی، انباشت آلاینده‌ ها و کاهش کیفیت هوا پیش‌ بینی می‌شود.

از جمعه بعد از ظهر تا اواخر وقت یکشنبه (۱ تا ۳ دی) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد در ارتفاعات بارش برف و باران و مه مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای فیروزکوه و فیروزکوه با کمینه دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۳۰ آذر) صاف و همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و طی جمعه (اول دی) کمی ابری، همراه با غبار محلی و از بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد، گاهی بارش پراکنده با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید