با وام خرید کالای 150 میلیون تومانی بانک مهر ایران، به خواب خرید محصولات مورد علاقه بدون نگرانی از هزینه بیشتر پیش بروید!

  • توسط: admin


«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

وام خرید کالای 150 میلیون تومانی بانک مهر ایران با نرخ سود 4 ماهه و دوره بازپرداخت پنج تا 60 ماهه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

مشتریان بانک مهر ایران می‌توانند در طرح کالا کارت این بانک، تا سقف 150 میلیون تومان وام خرید کالا با نرخ سود چهار درصد دریافت کنند. کالا کارت بانک مهر ایران در 4 نوع متفاوت به متقاضیان تعلق می‌گیرد. در ادامه جزئیات دریافت این وام را می‌خوانید.

آشنایی با انواع وام خرید کالای 150 میلیون تومانی بانک مهر ایران

نوع اول، کالا کارت امتیازی است که اقساط 24 تا 60 ماهه دارد و متقاضی می‌تواند به جای دریافت وام امتیازی، از آن بهره‌مند شود. نوع دوم، کالا کارت حمایتی است که در صورت تودیع مبلغی در صندوق اجتماعی کارت قابل استفاده است و دوره بازپرداختی بین 24 تا 48 ماه دارد.

اگر متقاضی توانایی پرداخت اقساط وام خرید کالا در دوره زمانی کوتاه‌تر و بین پنج تا 15 ماهه را داشته باشد، می‌تواند کالا کارت صفر درصد را دریافت کند که کارمزدی ندارد. نوع دیگر این وام، کالا کارت راسی است که برای جذب زنجیره تامین در بخش کشاورزی و دامپروری ارائه می‌شود و بازپرداخت آن بر اساس درآمد فصلی وام‌گیرندگان است.

مراحل دریافت وام کالا کارت بانک مهر ایران

متقضیان استفاده از وام کالا کارت، باید در ابتدا از صفحه این طرح در وب‌سایت بانک مهر ایران، لیست فروشگاه های طرف قرارداد را مشاهده کنند و پس از انتخاب پذیرنده مورد نظر بر اساس کالا یا خدمات درخواستی و انجام هماهنگی های لازم با پذیرنده در خصوص قیمت و شرایط تحویل، گام‌های بعدی برای دریافت وام را بردارند.

در مرحله بعد، متقاضی باید با افتتاح حساب در بانک مهر ایران، در خواست دریافت وام را به صورت حضوری یا غیرحضوری ثبت کرده و پرونده تسهیلاتی خود را تکمیل کند. پرداخت اقساط این وام نیز از یک ماه پس از دریافت آن آغاز می‌شود.

گفتنی است که در صورت پرداخت منظم اقساط امکان استفاده مجدد از طرح کالا کارت وجود دارد. البته برای این منظور باید اقساط وام قبلی تمام شده باشد. همچنین برای استفاده مجدد از طرح نیاز به تشکیل پرونده جداگانه یا ضامن جدید نیست.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را تجارت‌نیوز دنبال کنید.

به اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید