با توانایی ترجمه لایو، گلکسی AI سامسونگ به واتساپ آماده است!

  • توسط: admin


سامسونگ اخیرا اعلام کرده است که قابلیت Live Translate به زودی از برنامه های شخص ثالث پشتیبانی می کند. اکنون، یک کارشناس فاش کرده است که ممکن است برای تماس‌های واتس‌اپ نیز کار کند.

طبق ادعاهای موجود در یک پلتفرم رسانه های اجتماعی، قابلیت های ترجمه بلادرنگ زبان به زودی از طریق گلکسی AI، مجموعه ویژگی های هوش مصنوعی (AI) سامسونگ که در ژانویه اعلام کرد، به گوشی های هوشمند سازگار سامسونگ می رسد. این گزارش در حالی صورت می‌گیرد که تأیید می‌شود استفاده از این مجموعه تا سال 2025 رایگان خواهد بود.

طبق پستی که Ice Universe در X (توئیتر سابق) منتشر کرد، گلکسی AI از ترجمه بلادرنگ زبان در تماس‌های WhatsApp پشتیبانی می‌کند. گزارش شده است که این ویژگی از طریق به‌روزرسانی One UI 6.1.1 ارائه می‌شود و ممکن است روی گوشی‌های هوشمند گلکسی منتخب کار کند. این بر اساس تأیید قبلی سامسونگ مبنی بر فعال کردن پشتیبانی از برنامه های شخص ثالث است.

طبق اطلاعات منتشر شده، سامسونگ می تواند این ویژگی را در رویداد Galaxy Unpacked که قرار است در تاریخ 10 جولای در پاریس برگزار شود، معرفی کند. طبق گزارش ها، سامسونگ در این رویداد می تواند به روز رسانی One UI 6.1.1 را برای گوشی های هوشمند گلکسی خود معرفی کند. گفته می شود این به‌روزرسانی با گوشی های هوشمند گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 که انتظار می رود در این رویداد عرضه شوند، ارائه می شود.

تایید گلکسی AI در Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 همزمان با یک تصویر بازاریابی ادعایی است که در ماه ژوئن به صورت آنلاین منتشر شد.

 

ما را دنبال کنید

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید