با تجسم و مدیتیشن به شغل مورد علاقه خود نزدیک شوید!

  • توسط: admin


چقدر خوشحال خواهید بود اگر بتوانید شغل رویایی خود را به سادگی با تجسم آن به دست آورید؟ در دنیایی که فرصت‌ها کمیاب به نظر می‌رسند، هماهنگ کردن ذهن شما با اهدافتان می‌تواند تفاوت ایجاد کند. تجسم ابزار قدرتمندی است که اغلب توسط افراد موفق برای جذب فرصت‌ها، تقویت اعتماد به نفس و آشکار ساختن خواسته‌ها به واقعیت استفاده می‌شود. در این مقاله از مجله اُکالا خواهید دید که چگونه یک مراقبه هدایت شده ۱۲ دقیقه‌ای، می‌تواند به شما کمک کند شغل رویایی خود را پیدا کنید.

مدیتیشن هدایت شده برای جذب شغل دلخواه

مراحل زیر را با شنیدن این موسیقی شروع کنید:

https://blog.okala.com/wp-content/uploads/2024/10/4_5827892779514074301.mp3

مرحله ۱: فضای خود را آماده کنید

با یافتن راحت‌ترین موقعیت خود شروع کنید. چه بخواهید دراز بکشید یا روی صندلی بنشینید، مطمئن شوید که کاملاً احساس امنیت و راحتی می‌کنید. دستان خود را روی زانوهای خود قرار دهید به‌طوری که کف دست‌ها به سمت بالا باشد.

به آرامی چشمان خود را ببندید و اجازه دهید بدنتان آرام بگیرد. به قسمت‌هایی از بدن که با صندلی یا زمین در تماس هستند توجه کنید. به خودتان اجازه دهید تا کاملاً آرام شوید.

مرحله ۲: درگیر تنفس آگاهانه باشید

اکنون، شما در ۹ چرخه تنفس آگاهانه شرکت خواهید کرد. این تکنیک تنفس شامل دم و بازدم از طریق بینی به اندازه شمردن ۴ شماره است. هر بار که نفس می‌کشید، بیشتر استراحت کنید و هوشیاری خود را روی نفس خود نگه دارید.

این تنفس ریتمیک را ادامه دهید. هنگام دم، الهام را به وجود خود دعوت کنید. هنگام بازدم، هر نوع محدودیت یا شک را رها کنید.

بیشتر بخوانید: مدیتیشن بالا بردن ارتعاش + موزیک

مرحله ۳: با خود ارتباط برقرار کنید

با ابراز قدردانی برای یک چیز در زندگی فعلی خود شروع کنید. این می‌تواند شغل فعلی شما، مهارت‌های شما یا هر تجربه‌ای باشد که شما را در این مسیر برای نشان دادن شغل رویایی خود هدایت کرده است.

اکنون، در چشم ذهن خود، خود را در حال قدم زدن در یک باغ زیبا پر از درختان بلند و پربار مجسم کنید. در پشت این درختان متوجه دری می‌شوید که با نور سفید به خوبی می‌درخشد.

روی این در، این جمله را می‌بینید: تبریک می‌گویم، من شما را انتخاب کردم و پس از آن نام خودتان را می‌بینید. با نزدیک شدن به این درِ اسرارآمیز، شادی و هیجان را احساس کنید.

همانطور که به سمت در می‌روید، متوجه شوید که چه چیزی پوشیده‌اید، چگونه راه می‌روید و چه احساسی دارید. لحظه را طوری تجربه کنید که انگار واقعاً آنجا هستید، در این باغ، جلوی در ایستاده‌اید. وقتی به دستگیره نزدیک می‌شوید، دیگر می‌دانید که همیشه توسط کائنات حمایت خواهید شد.

مرحله ۴: محل کار جدید خود را تجسم کنید

در را باز کنید و وارد محل کار جدید خود شوید. تصور کنید مردم آنجا ایستاده‌اند و منتظر استقبال از شما هستند و موفقیت شما را در نقش جدیدتان جشن می‌گیرند. عمیقاً با احساسات عشق، شفقت و هیجانی که با تصور اینکه آینده به وجود می‌آیند، ارتباط برقرار کنید.

حالا از خود بپرسید:

عنوان شغلی من چیست و چه کار می‌کنم؟چرا از داشتن شغلی که به آن علاقه دارم احساس خوبی دارم؟چرا اینقدر احساس خوشبختی می‌کنم که بهترین شغل دنیا را دارم؟چرا دوستان، خانواده و من اینقدر به خودم افتخار می‌کنیم؟

خود را مجسم کنید که فعالانه در این شغل مشغول به کار هستید. ببینید که با همکاران خود ملاقات می‌کنید، بهترین کار خود را به نمایش می‌گذارید و احساس رضایت عمیقی دارید. به دست‌ها، لباس‌ها و میز خود نگاه کنید. واقعیت کار در شغل رویایی خود را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: مدیتیشن ترک عادت مخرب

مرحله ۵: تصدیقات برای تجلی

پس از ارتباط عمیق با تجسم خود، زمان آن رسیده است که این احساسات را با جملات تاکیدی قدرتمند تثبیت کنید. می‌توانید آنها را با صدای بلند یا در ذهن خود تکرار کنید و اجازه دهید در ناخودآگاه شما فرو بروند. همانطور که تأیید می‌کنید، هر جمله را با اطمینان تجسم و احساس کنید:

من شغل رویایی خود را پیدا می‌کنم.من برای شغل رویایی خود احساس اعتماد به نفس و هیجان دارم.من برای همه فرصت‌هایی که زندگی ارائه می‌دهد آماده هستم.کائنات مرا به سمت شغل رویایی‌ام هدایت می‌کند.من آهنربای موفقیت هستم و موفقیت و سعادت را جذب می‌کنم.من آماده هستم تا شغلی را که شایسته آن هستم جذب کنم.به دلیل ارتعاش مثبتم به راحتی با دیگران ارتباط برقرار می‌کنم.تمام تجربیات من مرا برای شغل رویایی‌ام آماده کرده است.شغل رویایی من اشتیاق و فراوانی را به زندگی من می‌آورد.من برای حال سپاسگزارم و برای آینده هیجان زده هستم.من حقوق خوبی دارم، مورد احترام و موفق هستم.

مرحله ۶: انرژی را مهر و موم کنید

برای پایان دادن به مدیتیشن، یک نفس عمیق بکشید، آن را برای لحظه‌ای نگه دارید و اجازه دهید این انرژی زیبا در تمام وجود شما پخش شود. سپس به آرامی نفس خود را بیرون دهید و هر انتظاری را رها کنید. اعتماد کنید که قبلاً شغل رویایی خود را در ذهن خود دیده‌اید و اکنون ضمیر ناخودآگاه و کائنات شما را به سمت آن هدایت می‌کند.

به یاد داشته باشید که آگاهی خود را در لحظه حال حفظ کنید. تظاهرات هر تصوری، در زمان حال رخ می‌دهد. با تمرین، ارتباط شما با این تجسم قوی‌تر می‌شود و آن را به بخشی جدایی ناپذیر از سفر شما به سمت شغل رویایی تبدیل می‌کند.

این مدیتیشن هدایت‌شده که در این مقاله از مجله اُکالا آن را خواندید، شما را به شغل دلخواهتان نزدیک خواهد کرد. برای تقویت بینش و پیگیری پیشرفت خود در طول زمان، افکار خود را در دفتر یادداشت کنید. نوشتن تجربیات خود می‌تواند به شما در درک بهتر سفر و حفظ تمرین منظم مدیتیشن کمک کند.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید