بازی Tomb Raider: همه چیز برای ساخت قسمت جدید آماده است!

  • توسط: admin


رئیس بخش بازی‌های آمازون، کریستوف هارتمن، به طرفداران اطمینان خاطر داد که Tomb Raider بعدی علی‌رغم آشفتگی‌های اخیر در امبریسر، به خوبی پیش رفته است.

در دسامبر ۲۰۲۲ اعلام شد که آمازون بازی بعدی Tomb Raider را منتشر خواهد کرد که توسط سازنده مدرن آن Crystal Dynamics در حال توسعه است.

کریستال داینامیکس یکی از چندین استودیویی بود که سال گذشته به دنبال «برنامه بازسازی» که مالک آن گروه امبریسر گفته بود منجر به تعطیلی برخی از استودیوها و لغو برخی از پروژه‌ها می‌شود، با اخراج کارکنان مواجه شد.

هارتمن، رئیس بازی‌های آمازون، در گفتگو با IGN ادعا کرد که Crystal Dynamics در برابر آشفتگی در «به اندازه کافی در امان بوده» و گفت که توسعه Tomb Raider بعدی «در حال پیشرفت است».

از آنچه می‌توانم بگویم، استودیو نسبتا از تمام چیزهایی که در مورد قضیه امبریسر می‌گذرد، در امان است. منظورم این است که باید اینطور باشد زیرا Embracer هرگز یک شرکت نبود. فقط انباشته‌ای از تعداد فوق العاده زیادی از مشاغل مستقل بود.

در مورد سری Tomb Radier، هارتمن از انتظارات برای بازی بعدی گفت که اکنون سال‌هاست در حال توسعه است.

با ساخت یک Tomb Raider جدید، انتظارات بسیار بالاست. هرچه بیشتر بروید، انتظارات بیشتر می‌شود، بنابراین کار بزرگ و عظیمی است، اما همه چیز در حال پیشرفت است. منظورم این است که ایده‌های واقعا عالی وجود دارد. بدیهی است که حتی اگر دوست داشته باشیم هیچ کدام را با شما در میان نمی‌گذاریم، اما همه چیز خوب پیش می‌رود، همه چیز رو به جلو است.

اطلاعات رسمی کمی درباره بازی جدید Tomb Raider وجود دارد، به جز اینکه این بازی با موتور Unreal Engine 5 ساخته می‌شود. با این حال، نشت‌های اطلاعاتی ادعا کرده‌اند که این بازی دارای لارا کرافتی با تجربه‌تر خواهد بود و در یک جهان باز در هند اتفاق خواهد افتاد.

تابستان امسال، مجددا تایید شد که بخش Prime Video آمازون سفارش ساخت سریالی از Tomb Raider با نویسندگی فیبی والر-بریج را داده است.

بازیگر، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده بریتانیایی که برنده جوایز امی، گلدن گلوب و بفتا برای کارش در Fleabag شد، به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در این سریال تلویزیونی فعالیت خواهد کرد.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید