بازی Neva برای PS4 و مک: هم اکنون در دسترس!

  • توسط: admin


توسعه دهنده و ناشر بازی Neva اعلام کردند که این عنوان علاوه بر پی‌سی و کنسول‌های نسل نهم، برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و مک عرضه خواهد شد.

بازی ماجراجویی Neva عنوان جدید خالقان اثر تحسین‌شده Gris است که در سبک پازل پلتفرمر دوبعدی جریان دارد. استودیوی Nomada و شرکت Devolver Digital قبلا از عرضه این بازی در تاریخ ۲۴ مهر سال جاری برای ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و پی‌سی خبر داده بودند. حالا دو پلتفرم دیگر یعنی PS4 و Mac هم به فهرست پلتفرم‌های مقصد این بازی اضافه شده است.

این بازی داستان احساسی و تأثیرگذار دختری جوان به نام Alba و پیوندی ناگسستنی با یک گرگ شگفت‌انگیز را روایت می‌کند و آن‌ها را به سفری هیجان‌انگیز در دنیایی رو به زوال می‌کشاند. پس از مواجهه‌ای تلخ با نیروهای تاریک، شخصیت Alba با یک توله‌گرگ کنجکاو و بازیگوش پیوند می‌خورد و این دو با کمک یکدیگر از چالش‌های خطرناک عبور می‌کنند.

گرگ با گذشت زمان رشد می‌کند و بالغ می‌شود و رابطه Alba با او در طول سفرشان در این دنیای نفرین‌شده و در حال فروپاشی عمق بیشتری پیدا می‌کند.

بازی Neva بر پایه دستاوردهای Nomada Studio در بازی GRIS ساخته شده است و شامل پلتفرمینگ، حل معماها و مبارزه با دشمنان هیولاگونه خواهد بود. همچنین بازی با رابط کاربری مینیمال، انیمیشن‌های سنتی با کیفیت بالا و موسیقی تأثیرگذار همراه است.

اگر طرفدار بازی قبلی این استودیو هستید، نظر شما در مورد این عنوان جدید چست؟

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید