بازی محبوب GTA 6 تا سال ۲۰۲۶ به کشف در ایران معطل شد!

  • توسط: admin


GTA 6 در حال حاضر یکی از موردانتظارترین بازی های صنعت گیم محسوب می‌شود که متاسفانه شایعه‌ای درباره احتمال تاخیر آن تا سال ۲۰۲۶ منتشر شده است. 

با وجود اینکه طرفداران بی‌صبرانه منتظر انتشار جی تی ای ۶ هستند، به‌تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد تاریخ عرضه این بازی ممکن است به سال ۲۰۲۶ موکول شده باشد. بر اساس اطلاعاتی که از سوی نویسنده GTABase منتشر شده، راکستار گیمز به طور داخلی تاریخ انتشار بازی GTA 6 را به نیمه اول سال ۲۰۲۶ به تعویق انداخته است.

این در حالی است که تریلر نخستین بازی در اواخر سال ۲۰۲۳ منتشر شد و شرکت مادر، تیک-تو، پاییز ۲۰۲۵ را به عنوان هدف خود برای انتشار Grand Theft Auto 6 تعیین کرده بود. با این وجود و با توجه به گزارش‌های اخیر و احتمال تأخیر در توسعه، راکستار اکنون انتظار دارد این بازی در سال ۲۰۲۶ آماده عرضه شود.

هنوز به صورت ۱۰۰ درصد نمی‌توان به این شایعه اعتماد کرد، اما نویسنده GTABase، با اطمینان بالا (۹۹.۹٪) اعلام کرده که این اطلاعات بر اساس گفتگو با توسعه‌دهندگان از دو استودیو مختلف به دست آمده است. وی همچنین اشاره کرده که جیسون شرایر از بلومبرگ نیز به تازگی تایید کرده که احتمال تاخیر GTA 6 به سال ۲۰۲۶ وجود دارد.

هرچند هنوز اطلاعات رسمی بیشتری در این خصوص منتشر نشده، اما با توجه به تاریخچه‌ی تاخیر در انتشار بازی‌های راک‌استار، عرضه GTA 6 در سال ۲۰۲۶ چندان دور از انتظار به نظر نمی‌رسد. حال باید دید که در ماه‌های آینده چه جزئیات بیشتری در مورد این عنوان موردانتظار اعلام خواهد شد.

جی تی ای ۶ در حال حاضر برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ در دست توسعه قرار دارد. 

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید