بازی برد-برد خموتور: چگونه افزایش فروش، درآمدهای «خموتور» را به سطح جدیدی از رونق برد!

  • توسط: admin


«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

بررسی گزارش‌ فعالیت ماهانه شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران در اردیبهشت‌ماه نشان می‌دهد تعداد تولید و فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته یعنی فروردین افزایش پیدا کرده است. این موضوع سبب شد تا درآمد شرکت نیز در این ماه رشد قابل توجهی را پشت سر بگذارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، گزارش فعالیت ماهانه شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران در اردیبهشت‌ماه منتشر شد و مشخص کرد تعداد تولید و فروش خموتور در این ماه نسبت به ماه گذشته یعنی فروردین به‌ترتیب 67 و 72 درصد افزایش پیدا کرده است. به طوری که تعداد تولید شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران در اردیبهشت به سه هزار و 773 دستگاه رسید که نسبت به تولید دو هزار و 261 دستگاهی شرکت در فروردین، بالغ بر 66.9 درصد افزایش یافته است.

با وجود اینکه این جهش می‌تواند مربوط به کاهش تعداد تولید شرکت‌های تولیدی در فروردین‌ماه به دلیل تعطیلات باشد، اما تعداد تولید موتورسازان تراکتورسازی ایران در مقایسه با اردیبهشت سال گذشته نیز افزایش داشته است.

به طوری که تعداد تولید این شرکت در این ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13.3 درصد افزایش پیدا کرده است.

تعداد فروش خموتور افزایش یافت

همان‌طور که گفته شد، تعداد تولید شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران در اردیبهشت نسبت به فروردین امسال و اردیبهشت سال گذشته افزایش پیدا کرده است. این موضوع سبب شد تعداد فروش شرکت در اردیبهشت امسال نسبت ماه گذشته و مدت مشابه سال گذشته افزایش یابد.

به طوری که تعداد فروش شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران از سه هزار و 348 دستگاه در اردیبهشت 1402 با رشد 10.5 درصدی به سه هزار و 699 دستگاه در اردیبهشت 1403 رسیده است. در طرف دیگر نیز این رقم نسبت به ماه گذشته یعنی فروردین‌ماه، بالغ بر 71 درصد افزایش پیدا کرده که رقم قابل توجهی است.

درآمدزایی خموتور رشد کرد

از آنجا که تعداد فروش محصول شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران در اردیبهشت‌ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته و نرخ فروش محصولات این شرکت نیز طی یک سال اخیر بالا رفته، این موضوع سبب شد درآمد شرکت صعودی شود.

به طوری که مبلغ فروش ماهانه شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران از 239 میلیارد تومان در اردیبهشت 1402 با رشد 92 درصدی به 459 میلیارد تومان رسیده است. همچنین باید گفت رقم فروش شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران در اردیبهشت‌ماه نسبت به ماه گذشته یعنی فروردین 1403 حدود 111 درصد افزایش پیدا کرده است.

در نهایت باید گفت شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران در اردیبهشت‌ماه توانست با افزایش تعداد فروش، عملکرد درآمدزایی خود را بهبود ببخشد و ارقام فروش جدیدی را در درآمدزایی اردیبهشت به ثبت برساند.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه بخوانید.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید