ایران، بی تردید برای حفظ منافع مشروع، راهی عقیدت زمین برای نشان دادن نخواهد داد

  • توسط: admin


صیانت از منافع مشروع ایران برای هر انسانی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این صیانت نه تنها به خودم بلکه به جامعه و کشورم نیز کمک می‌کند. وظیفه هر شهروندی ایرانی است که در هر تصمیم و اقدامی، منافع مشروع کشور و مردمش را در نظر داشته باشد.

احترام به قوانین و مقررات کشور، بهینه‌سازی استفاده از منابع طبیعی، ترویج اخلاقیات و ارزش‌های انسانی، پایبندی به اصول انصاف و عدالت، همگی از روش‌هایی هستند که به صیانت از منافع مشروع ایران کمک می‌کنند. هر گونه تخلف و تعدی از این اصول، منجر به نابودی منافع مشروع و نیز موجب تضعیف حس اعتماد مردم نسبت به نظام و نظامیان خواهد شد.

لذا هر انسانی باید در هر نقطه از زندگی‌اش، به دنبال حفظ و حراست از منافع مشروع کشور و جامعه باشد تا ایران به دنبال سیر پیشرفت خود باشد و توسعه‌ی پایداری را تجربه کنیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه نوشت: اِعمال حق دفاع مشروع، نشان دهنده رویکرد مسئولانه ایران نسبت به صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است.

جمهوری اسلامی ایران، در این مقطع، قصدی  برای ادامه عملیات دفاعی ندارد، اما در صورت لزوم، برای صیانت از منافع مشروع خود در برابر هرگونه تجاوز جدید، تردید به خود راه نخواهد داد.
 

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید