اگر GTA در توکیو بود؟ هیجان و ماجراجویی در شهر پر از نورهای رنگارنگ!

  • توسط: admin


جی تی ای (GTA) یکی از مورد بزرگ‌ترین بازی های تاریخ محسوب می‌شود که می‌توانست در شهرهای مختلفی مثل توکیو جریان داشته باشد. 

در یک مصاحبه‌ی اخیر با Time Extension، منبعی ناشناس از ماجراهای جذابی پرده برداشت که ممکن بود مسیر سری بازی‌های GTA را به کلی تغییر دهد. ماجرا از سال ۲۰۱۲ آغاز می‌شود، زمانی که Take-Two Interactive، شرکت مادر Rockstar Games، چندین پتنت مربوط به نام‌های مختلف GTA از جمله توکیو، Bogota و Sin City را ثبت کرد.

این اقدام منجر به گمانه‌زنی‌هایی شد که شاید این عناوین، شهرهای آینده‌ی سری بازی‌های GTA باشند. اما آنچه که بیشتر مورد توجه قرار گرفت، پروژه‌ی احتمالی GTA: Tokyo بود. طبق گفته‌های این منبع ناشناس، توکیو به عنوان یکی از شهرهای اصلی برای ادامه‌ی سری GTA به شدت مورد توجه قرار گرفت.

سم هاوسر، یکی از خالقان اصلی سری، تحت تأثیر فضای توکیو قرار داشت و پس از موفقیت GTA III، آن‌ها سفرهای زیادی به این شهر داشتند تا بازی را تبلیغ کنند. توکیو به عنوان یک شهر خیره‌کننده و جذاب به نظر می‌رسید، اما در نهایت، چالش‌های لجستیکی و فرهنگی مانع از تحقق این ایده شدند. 

تحقیق درباره‌ی شهر و تطبیق آن با طنز فرهنگی و روایت داستانی GTA چالش‌برانگیز بود و در نهایت تصمیم گرفتند که به شهرهایی که در GTA 1 معرفی شده بودند پایبند بمانند. سایر نام‌هایی که در پتنت‌ها ذکر شده بودند نیز بیشتر برای جلوگیری از سوء استفاده‌های اینترنتی در آن زمان ثبت شدند.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید