اکشن و هیجان با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی نینتندو سوییچ ناممکن است: بازی The Plucky Squire!

  • توسط: admin


با توجه به اینکه The Plucky Squire در کمتر چند روز دیگر عرضه می‌شود، جزئیات بیشتری از عنوان اکشن ماجراجویی به لطف توسعه‌دهنده All Possible Futures و ناشر Devolver Digital منتشر می‌شود.

دیوالور اخیرا تایید کرده که در نینتندو سوییچ، The Plucky Squire با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. هنگامی که در توییتر از آن‌ها پرسیده شد آیا بازی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول نینتندو اجرا می‌شود یا خیر، Devolver Digital اعلام کرد چنین چیزی نیست و Switch «متاسفانه نمی‌تواند آن را حفظ کند».

اهداف عملکرد بازی پیش از این برای هیچ سیستمی تایید نشده بود، اما احتمالا بر خلاف سوییچ، روی پلی استیشن و ایکس باکس با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

پیش از این، توسعه دهنده All Possible Futures فاش کرده بود که داستان اصلی The Plucky Squire تقریبا ۸ تا ۱۰ ساعت طول خواهد کشید، قبل از اینکه تایید کند که بازی به طور کامل با پی‌سی دستی Steam Deck خواهد بود.

دو درجه سختی در بازی وجود دارد – ماجراجویی و داستانی. اولی چالش برانگیزتر است، در حالی که دومی آرام‌تر است و برای کسانی است که می‌خواهند داستان را تجربه کنند، مناسب است.

The Plucky Squire در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور) برای PS5، Xbox Series X/S، Nintendo Switch و PC عرضه می‌شود. در PS5، از روز ابتدایی انتشار برای کاتالوگ بازی‌های پلی استیشن هم در دسترس خواهد بود.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید