افشای مشخصات کلیدی Nothing Phone 2a Plus قبل از عرضه رسمی

  • توسط: admin


استارت‌آپ بریتانیایی به رهبری کارل پی، مدیرعامل سابق و بنیانگذار OnePlus، قصد دارد تلفن هوشمند جدید خود را به زودی در بازارهای جهانی از جمله هند عرضه کند. با این حال، اخیراً برخی از جزئیات مربوط به Phone 2a Plus فاش شده است که نشان‌دهنده ارتقاء‌های این مدل نسبت به نسخه استاندارد Phone 2a که اوایل امسال معرفی شد، می‌باشد.

مشخصات Nothing Phone 2a Plus (افشا شده)

به گزارش Smartprix، Nothing Phone 2a Plus با سه به‌روزرسانی سخت‌افزاری مهم نسبت به مدل استاندارد عرضه خواهد شد. این تلفن به دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که نسبت به دوربین 32 مگاپیکسلی مدل قبلی ارتقاء یافته است، در حالی که دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی پشتی بدون تغییر باقی می‌ماند.

همچنین، این نشریه اعلام کرده که Nothing Phone 2a Plus دارای باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود، اما سرعت شارژ آن اندکی افزایش یافته است. مدل پلاس با شارژر 50 واتی قابل شارژ خواهد بود، در حالی که Phone 2a از شارژر 45 واتی پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، Nothing Phone 2a Plus با صفحه‌نمایش 6.7 اینچی AMOLED، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و ویژگی‌هایی مانند اتصال NFC عرضه می‌شود، که این ویژگی‌ها در مدل قبلی نیز وجود داشتند.

این شرکت تأیید کرده که Nothing Phone 2a Plus از چیپست مدیاتک Dimensity 7350 بهره خواهد برد و با حداکثر 12 گیگابایت رم عرضه می‌شود. این گوشی در دو نسخه 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی و در رنگ‌های مشکی و خاکستری در دسترس خواهد بود.

ما را دنبال کنید

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید