استایل تابستانه دخترانه با رنگ‌های روشن 1403

  • توسط: admin


تابستان فصلی است که با خود شادابی و آرامش به همراه دارد و افراد را به فعالیت‌های خلاقانه و پوشیدن‌ لباس‌های خنک و رنگارنگ تشویق می‌کند. دختران خوش سلیقه با داشتن چند آیتم راحت، رنگارنگ و ساده می‌توانند یک استایل شیک تابستانه داشته باشند. در ادامه با آدرینبلاگ همراه باشید تا با انواع مدل استایل تابستانه دخترانه با رنگ‌های روشن آشنا شوید. 

استایل تابستانه با دامن

دامن از جمله آیتم‌های پرطرفدار و خنک در تابستان است که به راحتی می‌توان آن را به جای شلوار جایگزین کرد. به علاوه دامن به دلیل راحتی یک انتخاب فوق العاده برای استایل خیابانی نیز به شمار می‌رود. پس اگر به دنبال بهترین ایده برای استایل کردن دامن در فصل تابستان هستید، ما در این بخش پیشنهادهای جذابی برایتان داریم. با ما همراه باشید.

کت وشلوارهای مونوکروم

کت و شلوارهای مونوکروم یا هم رنگ نیز از جدیدترین استایل‌های دخترانه تابستانی هستند. با پوشیدن این مدل کت و شلوار می‌توانید در عین رسمی بودن برای یک قرار مهم، یک استایل جذاب و دخترانه تابستانی در خیابان نیز داشته باشید. 

بیشتر بخوانید: ترندهای رنگ مو تابستان که هر خانم جذابی باید امتحان کند!

پیراهن طرح‌دار و بلند

پیراهن طرح‌دار و بلند از پرطرفدارترین استایل دخترانه در سال ۱۴۰۳ است که تیپ تابستانی شما را بسیار شیک‌تر از چیزی که هست نشان می‌دهد. شما می‌توانید این لباس جذاب را با رنگ دلخواه و جنس خنک لنین انتخاب کنید و بپوشید. 

استایل بوهو

بوهو یک سبک کاملا غیر رسمی است که نسخه‌های خاصی به نام Boho Glam و Boho Chic را شامل می‌شود. در واقع به یک سبک لباس پوشیدن گفته می‌شود که در آن اغلب از لباس‌های شاد، رنگی و نامتعارف استفاده می‌شود و محدودیت‌های مرسوم در آن جایی ندارند. به طور کلی بوهو از آن سبک‌هایی است که جایگاه ویژه‌ای در تابستان دارد و از جذابیت خاصی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: طرح‌های ناخن کروم تمومی نداره، ببینید و ایده و بگیرید!

سبک کلاسیک تابستانی

کلاسیک از آن سبک‌هایی است که همیشه جایگاه خاصی در تمامی فصل‌ها دارد. لباس‌های موجود در لیست کلاسیک همیشه بسیار راحت هستند و در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و طرح‌ها وجود دارند. 

استایل تابستانه دخترانه با لباس‌های جین

لباس‌های جین، همیشه بهترین ترکیب را برای یک استایل اسپرت دخترانه در تابستان به وجود می‌آورند. چرا که این لباس‌ها با هر رنگ و مدل مانتو، شال و… به خوبی ست می‌شوند و مورد علاقه تمامی افراد هستند. 

بیشتر بخوانید: ایده‌های طراحی ناخن تابستانی

مانتو و شومیزهای گلدار

مانتوهای شومیز یکی از مانتوهای پرکاربرد در استایل‌های تابستانی است که می‌توان آن را به شکل‌های متفاوتی ست کرد. می‌توانید شومیزهای کرپ، نخی یا کتان را با کفش کتانی ست کنید و یک تیپ دخترانه جذاب برای خود به وجود آورید. شومیزهای گلدوزی شده یا طرح‌دار نیز از محبوبیت بسیار بالایی در استایل تابستانی برخوردارند.

در ادامه این مطلب از مجله سبک زندگی آدرینجدیدترین مدل‌های استایل تابستانه دخترانه را یکجا برایتان جمع آوری کردیم تا با انتخاب استایل مورد علاقه خود، تغییر چشمگیری در سبک لباس پوشیدنتان ایجاد کنید. 

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید