از توئیت تا عدالت: پیگیری نمایندگی ایران در سازمان ملل

  • توسط: admin


توئیت نمایندگی ایران در سازمان ملل برای محاکمه عاملان حمله به سفارت ایران

نمایندگی ایران در سازمان ملل با اعلام محاکمه عاملان حمله به سفارت ایران، اقدام قوی برای حفظ امنیت و عدالت بین‌المللی به شمار می‌رود. این عمل نشان از تصمیم و اعتقاد ایران به قانون و نظام بین‌المللی است که هیچ گونه تجاوز و خشونت علیه نمایندگی‌های دیپلماتیک را نخواهد پذیرفت.

به عنوان یک کشور صاحب‌نظر و پیرو موافقت‌نامه‌ها و پروتکل‌های بین‌المللی، ایران این حمله را به عنوان یک تهدید جدی برای امنیت ملی و بین‌المللی خود می‌داند و فراخوان محاکمه عاملان این حمله را اعلام کرده است.

این تصمیم نه تنها برای ایران بلکه برای کل جامعه بین‌المللی مهم و اساسی است و نشان از تأکید بر اهمیت حفظ امنیت و آرامش جهانی است. ایران آرمان مذاکره و حل اختلافات صلح‌آمیز را قبول دارد و همواره آمادگی خود را برای همکاری با دیگر کشورها به منظور ایجاد صلح و استقرار امنیت بین‌المللی اعلام کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب ، در توئیت نمایندگی ایران در سازمان ملل آمده است: اگر شورای امنیت سازمان ملل تجاوز مذموم رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک ما در دمشق را محکوم می‌کرد و متعاقباً عاملان آن را محاکمه می‌کرد، شاید ضرورت مجازات ایران برای این رژیم سرکش برطرف می‌شد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید