ارز های دیجیتال در روز 3 دی ماه 1402 + قیمت

  • توسط: admin


ارز های دیجیتال در روز 3 دی ماه 1402 + قیمت

در روز جمعه، اغلب ارزهای دیجیتال با افزایش ارزش دارایی‌ های دیجیتال همراه بودند. بعد از تجربه جهش جزئی به نسبت 0.30 درصد، بیت‌ کوین توانست ارزش خود را بالای مرز 43000 دلار حفظ کند. در طول 24 ساعت گذشته، ارزش بیت‌ کوین به مقدار 270 دلار (تقریباً 22460 روپیه) افزایش یافته و اکنون به 43942 دلار (تقریباً 36.5 میلیون روپیه) ارتقا یافته است. تایید پیش‌ بینی ETF بیت‌کوین Spot همچنان منجر به حفظ اعتماد سرمایه‌ گذاران می‌ شود. با توجه به تغییرات اخیر در قیمت، بازار انتظار دارد که در روز های آتی نوسانات کمی در قیمت بیت‌ کوین رخ دهد.

نشست مهم بین Blackrock، Nasdaq و SEC در رابطه با بیت‌کوین ETF سیگنال‌های مثبت قوی را ارسال کرد که منجر به احساسات مثبت بازار شد. سولانا با بیش از 16 درصد افزایش در 24 ساعت پیشتاز رالی آلت کوین است. شیوام تاکرال، مدیرعامل BuyUcoin به Gadgets360 گفت: با ورود به آخرین هفته سال 2023، بازار کریپتو در حال جمع‌آوری قدرت بیشتری برای حفظ شتاب تا سال 2024 است.

اتر افزایش قیمت بیت کوین را در روز جمعه دنبال کرد . با افزایش قیمت 2.69 درصدی، اتر در حال حاضر با قیمت 2273 دلار (تقریباً 1.90 میلیون روپیه) معامله می شود.

اکثر ارزهای رمزپایه شاهد افزایش قیمت خود در روز جمعه بودند. اینها عبارتند از بایننس کوین ، ریپل ، کاردانو و دوج کوین با سولانا پیشتاز رالی آلتکوین با بیش از 16 درصد افزایش در 24 ساعت.

Polygon ، Polkadot ، Wrapped Bitcoin ، Shiba Inu ، Litecoin و Bitcoin Cash نیز در کنار Shiba Inu ، Stellar و Monero در سمت سود نمودار قیمت به BTC و ETH پیوستند .

در همین حال، ارزهای دیجیتال زیان‌ده روز جمعه شامل USD Coin ، Leo ، Elrond ، Binance USD و Braintrust هستند .

با افزایش 16 درصدی ماهانه و افزایش چشمگیر 165 درصدی نسبت به امروز، بازار بر روی تایید رسمی آرژانتین از بیت کوین به عنوان ارز خود سوار شده است. علاوه بر این، قانون اخیر السالوادور، که شهروندی را به سرمایه گذاران خارجی بیت کوین ارائه می دهد، به احساسات مثبت می افزاید. بر اساس CoinMarketCap، ارزش بازار کریپتو در حال حاضر 1.67 تریلیون دلار (تقریباً 13892312 کرور) است .

 

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید