اخبار زیبا برای خانم‌های تبریزی

  • توسط: admin


با افتتاح یک مرکز خدماتی جدید در شهر تبریز، خبر خوبی برای بانوان این شهر به اطلاع رسیده است. این مرکز با ارائه خدمات متنوع در زمینه‌های بهداشت و زیبایی، آرایش، مراقبت از پوست و مو، ماساژ و دیگر خدمات مرتبط، به بانوان این شهر امکان فراگیری خدمات با کیفیت و به روز را فراهم می‌کند. این مرکز با استفاده از تجهیزات و فضاهای آماده به کار متناسب با نیازهای بانوان، باعث ارتقای سلامت و زیبایی آنان می‌شود و فضایی ایده‌آل برای آرامش و خود مراقبتی به آنها ارائه می‌دهد. این اقدام نه تنها به بهبود کیفیت زندگی بانوان تبریزی کمک می‌کند بلکه به افزایش اعتماد به نفس و خودباور آنان نیز کمک می‌کند.

به گزارش آدرینبه نقل از ایسنا، علی خاکزاد، دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: از ابتدا به دنبال این بودیم که شرایط را برای حضور بانوان تماشاگر فراهم کنیم اما زیرساخت‌ها مناسب نبود. بعد از بازدید استاندار محترم از ورزشگاه یادگار امام (ره) جلسه‌ای برگزار کردیم و مقرر شد نواقص این ورزشگاه تا ۲۴ فروردین برطرف شود.
دبیر هیات فوتبال آذربایجان شرقی گفت: بانوان تماشاگر می‌توانند از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در بازی تراکتور با ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه حضور پیدا کنند. بلیت‌فروشی بانوان تماشاگر نیز از طریق سایت انجام خواهد شد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید