آیفون 16 پرو یا آیفون 16 پرو مکس؟ رقابت برتر گوشی های هوشمند، کدام یک برای شما مناسب تر است؟

  • توسط: admin


آیفون 16 پرو مکس با اندازه بزرگتر و قیمتی بالاتر نسبت به آیفون 16 پرو عرضه شده است. اما دلایلی وجود دارد که ترجیح می‌دهم به جای این گوشی بزرگ‌تر و گران‌تر، آیفون 16 پرو را انتخاب کنم.

1. لنز تله‌فوتو 5 برابری یکسان

یکی از تفاوت‌های بزرگ مدل‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس، دوربین تله‌فوتو آن‌ها بود. آیفون 15 پرو تنها با لنز تله‌فوتو 3 برابری عرضه شد، در حالی که آیفون 15 پرو مکس به دوربین تله‌فوتو 5 برابری مجهز بود. با این حال، در مدل‌های جدید آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس، هر دو مدل از لنز تله‌فوتو 5 برابری بهره می‌برند و تفاوتی در سیستم دوربین آن‌ها وجود ندارد. بنابراین، دیگر نیازی به انتخاب مدل بزرگتر به خاطر دوربین نیست.

2. قیمت آیفون 16 پرو کمتر است

آیفون 16 پرو با قیمت 999 دلار عرضه می‌شود، در حالی که آیفون 16 پرو مکس 1199 دلار قیمت دارد. اگرچه تفاوت قیمت 200 دلاری ممکن است در نگاه اول چندان بزرگ به نظر نرسد، اما با توجه به اینکه این دو مدل از لحاظ امکانات تقریباً مشابه هستند، آیفون 16 پرو از لحاظ اقتصادی گزینه بهتری است. البته، آیفون 16 پرو مکس با حافظه 256 گیگابایتی شروع می‌شود، اما اگر 128 گیگابایت حافظه برای شما کافی است، آیفون 16 پرو همچنان انتخاب بهتری است.

3. آیفون 16 پرو مکس خیلی بزرگ است

با وجود بزرگتر شدن اندازه صفحه‌نمایش هر دو مدل، آیفون 16 پرو مکس همچنان خیلی بزرگ به نظر می‌رسد. آیفون 16 پرو با صفحه‌نمایش 6.3 اینچی، برای افرادی که گوشی‌های بزرگ دوست ندارند، مناسب‌تر است. اگرچه آیفون 16 پرو مکس با اندازه 6.9 اینچ جذاب به نظر می‌رسد، اما ممکن است در دست گرفتن آن و استفاده با یک دست، به‌خصوص برای انجام کارهای روزمره مانند دسترسی به گوشه‌های بالا، سخت باشد.

ما را دنبال کنید

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید