آیا همه‌پرسی‌های کلیشه‌ای Astro Bot بر روی PSVR2 و رایانه‌ها نیز در دسترس قرار خواهد گرفت؟

  • توسط: admin


فاصله زیادی با عرضه بازی استرو بات (Astro Bot) برای پلی استیشن ۵ نداریم و سوال خیلی‌ها این است که آیا این عنوان برای پلی استیشن وی‌آر ۲ و پی‌سی هم منتشر خواهد شد یا نه؟

نیکلاس دوست، کارگردان خلاق بازی Astro Bot، در مصاحبه‌ای با MinnMax جزئیات جدیدی را درباره احتمال عرضه این بازی برای PSVR2 و پی‌سی منتشر کرد. دوست در این مصاحبه به صراحت اعلام کرد که هیچ شانسی برای عرضه Astro Bot روی PSVR2 وجود ندارد.

 او توضیح داد که Astro Bot برای یک پلتفرم متفاوت طراحی شده و اگر بر روی PSVR2 عرضه شود، بازی کاملاً متفاوتی خواهد بود. با این وجود به نظر می‌رسد که احتمال عرضه استرو بات برای پی‌سی وجود داشته باشد و دوست به‌طرز جالبی گفت که این موضوع به خواسته طرفداران بستگی دارد که به نوعی می‌تواند نشان از تمایل تیم سازنده برای عرضه بازی بر روی پی‌سی باشد.

این بازی که توجه زیادی را به خود جلب کرده است، حدود 12 تا 15 ساعت گیم‌پلی خواهد داشت و بیش از 150 حضور افتخاری از شخصیت‌های محبوب PlayStation در آن گنجانده شده است.

Astro Bot که در جریان آخرین نمایش State of Play شرکت Sony در ماه می امسال رونمایی شد، قرار است در تاریخ 6 سپتامبر 2024 (16 شهریور 1403) به صورت انحصاری برای PlayStation 5 منتشر شود.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید