آیا می‌دانستید که اتریوم برای جذب سرمایه‌گذاران وال استریت به بازاریابی بهتر نیاز دارد؟

  • توسط: admin


به گفته مدیران شرکت استیکینگ نهادی اتستنت (Attestant)، بازار گسترده‌تر ارزش واقعی اتریوم (ETH) را منعکس نمی‌کند و این مشکل می‌تواند با پیام‌رسانی بهتر برای جذب سرمایه‌گذاران وال استریت به صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم حل شود. استیو بریمن (Steve Berryman) و تیم لو ( Tim Lowe) از اتستنت معتقدند علیرغم اشتیاق کم برای ETF‌های آمریکایی و شکایات از عملکرد ضعیف قیمت اتریوم، همچنان نسبت به اتریوم خوش‌بین هستند. آن‌ها بر توسعه‌های مهمی مانند بازاریابی بهتر، تنوع‌بخشی و توکنومیکس تمرکز کرده‌اند که می‌تواند اشتیاق تازه‌ای برای این دارایی در افق زمانی طولانی‌تر ایجاد کند. لو معتقد است اتریوم می‌تواند به راحتی با ترکیبی از بازاریابی پالایش شده و ارزش پیشنهادی متحدتر، بخشی از توجه سرمایه‌گذاران نهادی را جلب کند. استیکینگ نیز می‌تواند نقطه فروش مهمی برای اتریوم در افق بلندمدت باشد، اگرچه درحال‌حاضر از ETF‌ها حذف شده است.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید