آیا قیمت واردات موبایل در حال تغییر است؟

  • توسط: admin


تعرفه واردات موبایل یکی از موضوعات مهم در جامعه است که تأثیر زیادی بر بازار و فروش موبایل دارد. تعرفه واردات موبایل طبق سیاست‌های دولتی و قوانین جاری تنظیم می‌شود و ممکن است با گذشت زمان تغییر کند. تعرفه واردات موبایل شامل مالیات‌ها، سود‌ها و دیگر هزینه‌های مربوط به واردات موبایل می‌شود که با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی کشور، می‌تواند تغییر کند. این تغییرات ممکن است به صورت دوره‌ای یا بر اساس تصمیمات اجرایی دولت اتفاق بیفتد و بر تعیین قیمت موبایل‌ها و در نهایت تقاضا و عرضه آن‌ها تأثیر بگذارد. بنابراین، اطلاعات به‌روز و دقیق در مورد تعرفه واردات موبایل برای تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان اهمیت دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،  محمد رضا عالیان – دبیر کنگره موبایل و سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل ایران – در نشست خبری کنگره موبایل با اشاره به موضوع تغییر تعرفه واردات موبایل که اخیرا مطرح شده است، گفت: مصوبه‌ای که به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده چیز جدیدی نیست و تا امروز هیچ تغییر تعرفه‌ای بر واردات مویابل صورت نگرفته است و کماکان بر اساس تعرفه سال گذشته واردات موبایل انجام می‌شود.
وی افزود طبق قانون بودجه از ابتدای سال جاری برای واردات موبایل بالای ۶۰۰ دلار از شرکت‌های تجاری واردکننده، تعرفه ۱۵ درصدی واردات و همچنین از مسافران ۳۰ درصد تعرفه واردات موبایل اخذ می‌شود که کماکان همان قانون در حال اجرا است و تعرفه جدید ابلاغ نشده است.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید