آیا فصل آلت کوین نزدیک است؟ سه دلیل برای شروع رالی جدید!

  • توسط: admin


«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

سه شاخص بازار رمز ارز، می‌توانند اطلاعات مهمی درباره شروع رالی جدید آلت کوین‌ها و آغاز آلت سیزن پیشرو در اختیار معامله‌گران بگذارند.

به گزارش تجارت نیوز،

فصل آلت کوین‌ها ممکن است از چیزی که تصور داریم، نزدیک‌تر باشد. شاخص فصل آلت کوین به‌تازگی به پایین‌تری میزان خود از ابتدای سپتامبر رسیده است و همین مسئله می‌تواند سیگنالی برای تغییر وضعیت در این بازار باشد. در صورتی که مقاومت‌های فعلی آلت کوین‌ها شکسته شوند، رالی قوی در بازار رمز ارز آغاز خواهد شد. سرمایه‌گذاران با‌دقت در حال بررسی بازار آلت کوین‌ها برای کسب سود هستند. 

سیگنال شاخص فصل آلت کوین

چارت جدیدی که توسط پلتفرم سرمایه‌گذاری Alphractal منتشر شده است، نشان دهنده امکان آغاز فصل آلت کوین در آینده‌ای نزدیک است. در مقایسه شاخص فصل آلت کوین و قیمت بیت کوین، این شاخص به پایین‌ترین میزان خود از ماه سپتامبر رسیده است. شاخص فصل آلت کوین نشان‌دهنده نسبت درصد آلت کوین‌هایی است که بازدهی بهتری نسبت به بیت کوین در یک بازه مشخص داشته‌اند. کاهش این شخص می‌تواند سیگنال مثبتی برای آغاز رالی جدید باشد. 

در طول سپتامبر، روند مشخصی دیده می‌شود. به‌طوریکه هر زمان بیت کوین وارد رالی جدیدی شده، شاخص فصل آلت کوین نیز رشد کرده است. در روزهای اخیر، قیمت بیت کوین از 60 هزار به 68 هزار دلار رسیده است، اما شاخص فصل آلت کوین به زیر 10 درصد، سقوط کرده است. این مسئله می‌تواند نشان دهنده این باشد ک با وجود رالی قوی بیت کوین، آلت کوین‌ها عقب مانده‌اند و پتانسیلی برای رشد قیمتی آنها وجود دارد. 

میم کوین‌ها و توکن‌های هوش مصنوعی در صدر بازار

دو سناریوی مهم بازار آلت کوین، صدرنشینی میم کوین‌ها با 32 درصد و توکن‌های هوش مصنوعی با 21.84 درصد از نظر سهم ذهنی است. همچنین، توکن‌های گیمیفای و دیفای نیز به ترتیب سهم 11.39 و 7.52 درصدی در سهم ذهنی فعالان بازار را دارند. علاقه به توکن‌های هوش مصنوعی و میم کوین‌ها نشان می‌دهد که معامله‌گران به‌دنبال کوین‌هایی هستند که امکان رشد فراگیر در جامعه را داشته باشند. 

با توجه به اینکه این کوین‌ها در حال کسب توجه بیشتری از ETF‌ها هستند،  می‌توان این نتیجه را گرفت که تمایل سرمایه‌گذاران بیشتر به سمت آلت کوین‌ها تا بیت کوین و اتریوم است. افزایش تمایل و علاقه به آلت کوین‌ها می‌تواند فرصتی برای رشد قیمت این کوین‌ها باشد. 

ارزش بازار رمز ارز و فصل آلت کوین

ارزش بازاری بازار کریپتو منهای بیت کوین و اتریوم، در حال حاضر برابر با 620 میلیارد دلار است که اوج ماه آپریل معادل 777 میلیارد دلار بوده است. کاهش این شاخص نشان می‌دهد که بازار آلت کوین کوچک شده است، اما هنوز فرصتی برای تغییر این روند دارد. ارزش کل بازار کریپتو احتمالا با مقاومتی در سطح 644 میلیارد دلار مواجه است که در انتهای ماه سپتامبر نیز نتوانست آن را بشکند. شکستن این مقاومت می‌تواند باعث آغاز رالی جدید و در نتیجه آغاز فصل آلت کوین‌ها شود. 

 

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. تجارت‌نیوز این گزارش را تنها به منظور تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه تهیه کرده و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

به اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید