آیا دمای تهران در حال افزایش است؟ – رشد اقتصادی آنلاین

  • توسط: admin


تهران یکی از شهرهای پرجمعیت ایران است که در تابستان هوای گرم و خشکی دارد. اخیرا، با افزایش گرمای هوا در سراسر جهان نیز دما در تهران افزایش یافته است. این افزایش دما تاثیرات مختلفی بر اقتصاد و زندگی شهروندان تهران دارد.
اولین تاثیر افزایش دما بر اقتصاد تهران، افزایش هزینه های سرمایش است. با افزایش دما، صرفه جویی در مصرف برق و گاز برای سرماییدن فضاها ممکن نیست و این برای خانواده ها و کسب و کارها هزینه های اضافی به همراه دارد.
ثانین تاثیر افزایش دما بر اقتصاد تهران، کاهش توریسم است. با افزایش گرما، تعداد گردشگران کاهش می‌یابد و این منجر به کاهش درآمدهای مرتبط با توریستی مانند صنعت هتلداری و خرید و فروش محصولات محلی می‌شود.

در نتیجه، افزایش دما در تهران تاثیرات منفی بر اقتصاد و زندگی روزمره افراد دارد که نیازمند برنامه ریزی و توجه ویژه برای کنترل تاثیرات این افزایش دما است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل ازهمشهری آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور می‌گوید که در تهران روند افزایش نسبی دما را برای تهران پیش‌بینی می‌کنیم و هوا رو به گرمی می‌رود. فریبا گودرزی می‌افزاید: «بیشینه دمای پایتخت به ۱۰درجه سانتی‌گراد می‌رسد.»از عصر یکشنبه (۱۳ اسفند) در آسمان تهران افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود که در ساعات شب با بارش پراکنده همراه است. بارش‌های خفیف در برخی ساعات برای دوشنبه (۱۴ اسفند) نیز در تهران اعلام شده‌است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید