آیا باور می‌کنید که تصویر جدید ال ۹۰ به اشتباه به بیرون درآمده است؟! بررسی کامل و واقعیات این ماشین زیبا

  • توسط: admin


عکس خودرو ال 90 جدید اخیرا به تازگی منتشر شده است که توانسته است توجه هواداران خودروهای ایرانی را به خود جلب کند. این خودرو دارای طراحی جذاب و مدرنی است که ترکیبی از سبک های اروپایی و ایرانی است. با توجه به عکس منتشر شده، مشخصات کامل خودرو ال 90 شامل موارد زیر است:

– موتور قدرتمند با بهره‌وری بالا
– طراحی خارجی زیبا و جذاب
– سیستم های نورپردازی LED
– فناوری های پیشرفته در داخل خودرو از جمله صفحه نمایش لمسی
– امکانات ایمنی مدرن مانند سیستم‌های کنترل پایداری و ABS
– فضای داخلی فراوان و راحت برای مسافران

به طور کلی، مشخصات کامل و ظاهر زیبای خودرو ال 90 جدید باعث شده تا به یک گزینه جذاب برای افرادی که به دنبال خودروی مدرن و با کیفیت هستند، تبدیل شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خودرو ،پارس خودرو یکی از زیرمجموعه های شرکت سایپا بتازگی کاتالوگ جدید خودرو ال ۹۰ ایرانی را با نام P۹۰ منتشر کرده است. احتمالا تولید این خودرو در ماه های آینده از سوی این شرکت آغاز خواهد شد.

موتور ME۱۶ با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی، قلب تپنده این خودرو است که قادر است حداکثر قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن‌متر را تولید کند. این موتور به گیربکس دستی ۵ سرعته متصل است.

از جمله این امکانات می‌توان به فرمان برقی D-Type، غربیلک فرمان مجهز به کنترل سیستم صوتی، سیستم پایش فشار باد تایرها TPMS، رینگ آلومینیومی R۱۵، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و صندلی‌های قابل تنظیم دستی برای راننده و مسافر اشاره کرد.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید