آیا امیدوارید که به یک سفر هیجان انگیز و جذاب با بازی Neva بروید؟ به تازگی تریلر جدید این بازی منتشر شده است و شما می توانید از آن لذت ببرید!

  • توسط: admin


بازی Neva که در ابتدا در ماه می سال گذشته معرفی شد، ۱۵ اکتبر (۲۴ مهرماه) برای رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ، PS5 و Xbox Series X/S منتشر و با قیمت ۲۰ دلاری به فروش خواهد رسید.

نوا که به عنوان یک «تجربه ماجراجویی احساسی» توصیف می‌شود، داستان زن جوانی به نام آلبا و پیوند دوستانه او با یک گرگ را دنبال می‌کند که وارد یک ماجراجویی خطرناک خواهند شد. ظاهرا عنوان نوا که ساخته جدید خالقین Gris محسوب می‌شود، به همان اندازه غمگین و زیبا خواهد بود.

با توجه به موفقیت Gris، انتظارات پیرامون این بازی حسابی بالا رفته است. گریس، تجربه‌ای هنری و غم‌انگیز بود که به موضوع افسردگی می‌پرداخت و یکی از آثاری بود که سعی داشت تا مرز میان هنر و بازی‌ ویدیویی را با استفاده از طراحی دست‌ساز خود از بین ببرد.

شما می‌توانید Gris را روی رایانه‌های شخصی، کنسول‌های نسل نه و هشت و حتی تلفن‌های هوشمند خود تجربه کنید. در ادامه پیشنهاد می‌کنم مقاله مربوط به این بازی و نحوه به تصویر کشیده شدن بیماری افسردگی در آن را مطالعه کنید.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید