آنونس هیجان‌انگیز از پشت پرده ساخت فیلم ترسناک Dead by Daylight اعلام شد!

  • توسط: admin


استودیوی Behavior Interactive سال گذشته اعلام کرد که فیلم Dead by Daylight با مشارکت کمپانی Blumhouse و Atomic Monster ساخته خواهد شد.

اما از سال گذشته تاکنون اخبار چندانی درباره برنامه‌های این اقتباس نشنیدیم. اکنون در خلال کامیک کان نیویورک، سایت ComicBook با «جیسون بلوم» دیدار کرد و از او درباره فیلم Dead by Daylight پرسید.

او گفت هنوز در حال کار روی فیلمنامه هستند و فرآیند اقتباس را با فیلم Five Nights at Freddy’s مقایسه کرد. هنگامی که از او پرسیده شد که آیا خبر جدیدی برای به اشتراک گذاشتن دارد یا خیر گفت:

هم‌اکنون در حال کار روی فیلمنامه هستیم. باید بدانید تا زمانی که فیلمنامه درستی نداشته باشیم، تاریخ اکران آن را مشخص نمی‌کنیم.

بلوم از فیلم Five Nights at Freddy’s به عنوان نمونه‌ای از زمان طولانی ساخت استفاده کرد. این فیلم به مدت نزدیک به یک دهه در حال ساخت بود تا اینکه در نهایت در سال ۲۰۲۳ اکران شد. طرفداران آن را دوست داشتند اما منتقدان نظر مثبتی نداشتند و اکنون فیلم دیگری هم در راه است. بنابراین زمانی که برای ساخت فیلم Five Nights at Freddy’s صرف شد، ظاهرا ارزشش را داشت.

بلوم گفت:

ساخت فیلم Five Nights at Freddy’s ده سال طول کشید و فکر می‌کنم یکی از دلایلی که فیلم جواب داد این بود که ۱۰ سال تلاش کردیم تا آن را بسازیم.

بلوم گفت امیدوار است کسانی که روی فیلم Dead by Daylight کار می‌کنند به فیلمنامه مورد نظر خود برسند، اما به طور کلی گفت ممکن است بین یک تا پنج سال طول بکشد. او گفت:

امیدوارم فیلمنامه‌ای که دوست داریم حاصل شود. روی فیلمنامه کار می‌کنیم، اما ممکن است پنج سال طول بکشد یا ممکن است ۱۲ ماه طول بکشد. شما نمی‌دانید. اگر فیلمنامه نوشته نشده باشد، نمی‌توانید فیلم را بسازید و نمی‌دانید که چه مدت طول می‌کشد.

زمانی که اولین بار ساخت فیلم Dead by Daylight اعلام شد به این نکته اشاره کردند که به دنبال کارگردان و فیلمنامه‌نویس هستند. تاکنون به جز بلوم، وان و تهیه‌کنندگان اجرایی از شرکت‌های Blumhouse و Behaviour Interactive فرد دیگری به سازندگان فیلم اضافه نشده است.

بازی Dead by Daylight در حال حاضر در میانه یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای امسال خود است زیرا به هالووین نزدیک می‌شویم، بنابراین Behaviour Interactive هنوز کارهای زیادی با بازی دارد. بسته الحاقی بیشتری هم در راه است از جمله یکی برای Five Nights at Freddy’s که سال آینده منتشر می‌شود.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید